Stránka 84 z 100

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 9. 2017 12:16
od Alex81
Ahoj,
pokuta za předčasné vypovězení smlouvy se vypočítává jen z tarifu, nebo se do toho počítají i balíčky?

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 9. 2017 12:19
od mmmjack
Jaké balíčky máš na mysli? Jsou to nějaké nad rámec tarifu?

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 9. 2017 12:22
od Alex81
Ano, mám tarif 99kč (o2 family) k němu jsem si v samoobsluze aktivoval internet 5gb.

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 9. 2017 13:51
od guiz
Za poslední dva měsíce jsme vypovídali dvě čísla u O2 Family a pokuta se počítala jen z tarifu 99 Kč.

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 5. 9. 2017 14:17
od Alex81
Ok, dik!

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2017 13:37
od ziki
Zdravím, v srpnu mi skončila u Vodafonu smlouva na paušál, neomez. volaní a sms a 1,5 GB dat za 524 Kč. Jelikož už moc nevolám a nepíšu sms a naopak data mi nestačí, tak v paušálu nemám v plánu pokračovat. Tak 29.8. jsem volal na infolinku abych se ujistil co a jak, abych nepropásl nějaký termín apod., když se současným tarifem nechci pokračovat. Byl to jen informační hovor, žádné nátlaky na retenci či vyhrožování odchodem, dozvěděl jsem se, že ještě do konce zúčtovacího období můžu využívat tarif za stávajících podmínek a cen a klidně den před koncem přejít na předplacenku.
Jelikož nové zúčtovací období mi začíná 16. den v měsíci, tak jsem už dnes 14.9 jsem chtěl zrušit paušál a přejít na předplacenku, ale ze slibovaného snadného přechodu z paušálu na předplacenku se vyklubal horor. Na infolince jsem se dozvěděl, že tím že už jsem v předchozích 30 dnech jednou volal (toho 29.8.), tak mě jejich systém už nemůže přepojit na oddělení, kde by mě převedli z paušálu na předplacenku a můžou mě dát do fronty, aby mi sami do čtyř dnů zavolali. Na dotaz, jestli mi převod neprovedli na nějaké prodejně jsem se dozvěděl, že ani tam bych neuspěl. Volal jsem na infolinku ještě jednou, ale teď už s tím, že chci rovnou čvop a i když z počátku tvrdili, že čvop také generuje to samé oddělení kam mě nemohou přepojit, tak jsem jej nakonec získal a dokonce s nejbližším datem přenosu na dnešek (dle 4.-7. číslice). Tak nyní řeším dilema co dál, mám počkat několik dnů až mi z Vodafonu sami zavolají nebo okamžitě zahájit přenos k jinému operátorovi (mám už koupenou simku Kaktus)? Každopádně to vypadá, že se Vodafon rozhodl ze mě ten poslední paušál ještě za každou cenu vytřískat, což je ale nyní bez smlouvy zlodějských 873 Kč! Máte někdo nápad, co dal?

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2017 14:23
od mmmjack
Utéct co nejdříve???

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2017 14:35
od zivan
A pri volani z retencniho je hned uvodem poslat do prd... s tim, ze limit na telefonaty s pracovniky Vodafonu byl uz tenhle mesic vycerpan? :D

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2017 14:38
od ziki
Klidně bych utekl co nejdřív, ale obavám se, že se přenos určitě nestihne do zítřejší půlnoci a já jen tak vyhodím 873 Kč za další zúčtovací období :roll:

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2017 14:58
od Reliks
A co převod na nulový tarif?

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2017 15:46
od JayDeeSq
co si pamatuju z dob pod Vdf tak i na změnu tarifu je dneska už pozdě..záleží kdy číslo uvolní oni fyzicky u sebe.. ale podle mě přenos i dnes zadany neprobehne driv jak v pondeli

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 14. 9. 2017 21:19
od ziki
Reliks píše:A co převod na nulový tarif?

Díky za radu, přechod na nějaký levnější či dokonce nulový tarif mě ale vůbec nenapadl, měl jsem v plánu buď předplacenku nebo odchod.
Zkusil jsem tedy odpoledne ještě jeden hovor na infolinku a přechod na nulový tarif a kupodivu to šlo úplně hladce (nyní mě na to další oddělení přepojili snadno), slečna či paní se mě i zeptala, jestli chci přejít již dnes nebo zítra a jako dlouholetému zákazníkovi mi k nulovému tarifu nabídla i nějaké lepší ceny, jen byl potřeba zrušit požadavek na přenos čísla. Přechod na nulový tarif by měl proběhnout zítra, nové zúčtovací období začíná pozítří a v samoobsluze mi zatím svítí paušál za 873,75 Kč, tak snad to dobře dopadne.

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 18. 9. 2017 22:29
od freedyspeed
Zdravím,
přecházíme s IČ od O2 k VF a 2 čísla se nám z nějakého nepochopitelného důvodu v průběhu posledního závazku prodloužili a závazek je tam tedy delší než na ostatních..
Prý z toho existuje cesta - převod na RČ a potom na předplacenku. Půjde to bez sankcí? Když jsem totiž řekl že to číslo tedy chci převést na Basic nebo Machine, tak to prý nejde protože to jsou "bezúvazkové" tarify.
Na jednom z čísel je neveřejný FREE tarif (40min + 1,5GB dat) který by určitě při převodu na RČ nebyli schopní nechat (není to případně další možnost výpovědi, z důvodu změny podmínek?), druhé číslo je klasická datová 1,5GB.

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2017 15:46
od anonymni
A co když jste vše udělali správně a výpověď na zhoršení podmínek z důvodu blokace dat po vyčerpání základního datového limitu, poté sim zrušena, a přesto Vám doručí fakturu na zaplacení smluvní pokuty? Zaplatit a potom reklamovat, nebo stížnost?

Re: Výpověď smlouvy s operátorem

Odeslat příspěvekNapsal: 21. 9. 2017 17:50
od zivan
Nejprve bych zavolal na operatora, jestli opravdu chteji zaplatit pokutu a pak to resit pres CTU...a hovor si samozrejme nahravat.