Výpověď smlouvy s operátorem

O operátorech a jejich službách

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Alex81 5. 9. 2017 12:16

Ahoj,
pokuta za předčasné vypovězení smlouvy se vypočítává jen z tarifu, nebo se do toho počítají i balíčky?
Alex81
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod mmmjack 5. 9. 2017 12:19

Jaké balíčky máš na mysli? Jsou to nějaké nad rámec tarifu?
Intel Core i5-4690K · SPC Fera2 (fan F12PWM) · 16 GB DDR3 · MSI GTX1060 Gaming · Kingston KC400 · Crucial M500 · MSI Z97M Gaming · Fractal Design Define Mini (4xF12PWM) · Seasonic G450 · Dell U2717D
mmmjack
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Alex81 5. 9. 2017 12:22

Ano, mám tarif 99kč (o2 family) k němu jsem si v samoobsluze aktivoval internet 5gb.
Alex81
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod guiz 5. 9. 2017 13:51

Za poslední dva měsíce jsme vypovídali dvě čísla u O2 Family a pokuta se počítala jen z tarifu 99 Kč.
guiz
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod Alex81 5. 9. 2017 14:17

Ok, dik!
Alex81
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ziki 14. 9. 2017 13:37

Zdravím, v srpnu mi skončila u Vodafonu smlouva na paušál, neomez. volaní a sms a 1,5 GB dat za 524 Kč. Jelikož už moc nevolám a nepíšu sms a naopak data mi nestačí, tak v paušálu nemám v plánu pokračovat. Tak 29.8. jsem volal na infolinku abych se ujistil co a jak, abych nepropásl nějaký termín apod., když se současným tarifem nechci pokračovat. Byl to jen informační hovor, žádné nátlaky na retenci či vyhrožování odchodem, dozvěděl jsem se, že ještě do konce zúčtovacího období můžu využívat tarif za stávajících podmínek a cen a klidně den před koncem přejít na předplacenku.
Jelikož nové zúčtovací období mi začíná 16. den v měsíci, tak jsem už dnes 14.9 jsem chtěl zrušit paušál a přejít na předplacenku, ale ze slibovaného snadného přechodu z paušálu na předplacenku se vyklubal horor. Na infolince jsem se dozvěděl, že tím že už jsem v předchozích 30 dnech jednou volal (toho 29.8.), tak mě jejich systém už nemůže přepojit na oddělení, kde by mě převedli z paušálu na předplacenku a můžou mě dát do fronty, aby mi sami do čtyř dnů zavolali. Na dotaz, jestli mi převod neprovedli na nějaké prodejně jsem se dozvěděl, že ani tam bych neuspěl. Volal jsem na infolinku ještě jednou, ale teď už s tím, že chci rovnou čvop a i když z počátku tvrdili, že čvop také generuje to samé oddělení kam mě nemohou přepojit, tak jsem jej nakonec získal a dokonce s nejbližším datem přenosu na dnešek (dle 4.-7. číslice). Tak nyní řeším dilema co dál, mám počkat několik dnů až mi z Vodafonu sami zavolají nebo okamžitě zahájit přenos k jinému operátorovi (mám už koupenou simku Kaktus)? Každopádně to vypadá, že se Vodafon rozhodl ze mě ten poslední paušál ještě za každou cenu vytřískat, což je ale nyní bez smlouvy zlodějských 873 Kč! Máte někdo nápad, co dal?
ziki
Junior

Odeslat příspěvekod mmmjack 14. 9. 2017 14:23

Utéct co nejdříve???
Intel Core i5-4690K · SPC Fera2 (fan F12PWM) · 16 GB DDR3 · MSI GTX1060 Gaming · Kingston KC400 · Crucial M500 · MSI Z97M Gaming · Fractal Design Define Mini (4xF12PWM) · Seasonic G450 · Dell U2717D
mmmjack
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod zivan 14. 9. 2017 14:35

A pri volani z retencniho je hned uvodem poslat do prd... s tim, ze limit na telefonaty s pracovniky Vodafonu byl uz tenhle mesic vycerpan? :D
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410, 16GB RAM, 120GB mSata Crucial M4 + 1TB Samsung) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod ziki 14. 9. 2017 14:38

Klidně bych utekl co nejdřív, ale obavám se, že se přenos určitě nestihne do zítřejší půlnoci a já jen tak vyhodím 873 Kč za další zúčtovací období :roll:
"Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora."
ziki
Junior

Odeslat příspěvekod Reliks 14. 9. 2017 14:58

A co převod na nulový tarif?
Samsung Galaxy Note8 SM-N950F Gold
Reliks
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JayDeeSq 14. 9. 2017 15:46

co si pamatuju z dob pod Vdf tak i na změnu tarifu je dneska už pozdě..záleží kdy číslo uvolní oni fyzicky u sebe.. ale podle mě přenos i dnes zadany neprobehne driv jak v pondeli
JayDeeSq
Junior

Odeslat příspěvekod ziki 14. 9. 2017 21:19

Reliks píše:A co převod na nulový tarif?

Díky za radu, přechod na nějaký levnější či dokonce nulový tarif mě ale vůbec nenapadl, měl jsem v plánu buď předplacenku nebo odchod.
Zkusil jsem tedy odpoledne ještě jeden hovor na infolinku a přechod na nulový tarif a kupodivu to šlo úplně hladce (nyní mě na to další oddělení přepojili snadno), slečna či paní se mě i zeptala, jestli chci přejít již dnes nebo zítra a jako dlouholetému zákazníkovi mi k nulovému tarifu nabídla i nějaké lepší ceny, jen byl potřeba zrušit požadavek na přenos čísla. Přechod na nulový tarif by měl proběhnout zítra, nové zúčtovací období začíná pozítří a v samoobsluze mi zatím svítí paušál za 873,75 Kč, tak snad to dobře dopadne.
"Chytrý napadne špatný názor, hloupý jeho autora."
ziki
Junior

Odeslat příspěvekod freedyspeed 18. 9. 2017 22:29

Zdravím,
přecházíme s IČ od O2 k VF a 2 čísla se nám z nějakého nepochopitelného důvodu v průběhu posledního závazku prodloužili a závazek je tam tedy delší než na ostatních..
Prý z toho existuje cesta - převod na RČ a potom na předplacenku. Půjde to bez sankcí? Když jsem totiž řekl že to číslo tedy chci převést na Basic nebo Machine, tak to prý nejde protože to jsou "bezúvazkové" tarify.
Na jednom z čísel je neveřejný FREE tarif (40min + 1,5GB dat) který by určitě při převodu na RČ nebyli schopní nechat (není to případně další možnost výpovědi, z důvodu změny podmínek?), druhé číslo je klasická datová 1,5GB.
ASUS Maximus VIII Ranger, i7 6700K, MSI GTX 980 4GD5T OC, Kingston HyperX Fury 32GB 3000Mhz, HyperX 3K 240GB + V300 120GB, Samsung EVO850 500GB, WD Black 2TB + Green 3TB, Fractal ARC XL
BenQ GW2765HE, Razer Mamba Tournament, Patriot V760 RGB, HyperX Cloud
freedyspeed
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mposvar 21. 9. 2017 15:46

A co když jste vše udělali správně a výpověď na zhoršení podmínek z důvodu blokace dat po vyčerpání základního datového limitu, poté sim zrušena, a přesto Vám doručí fakturu na zaplacení smluvní pokuty? Zaplatit a potom reklamovat, nebo stížnost?
mposvar
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 21. 9. 2017 17:50

Nejprve bych zavolal na operatora, jestli opravdu chteji zaplatit pokutu a pak to resit pres CTU...a hovor si samozrejme nahravat.
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410, 16GB RAM, 120GB mSata Crucial M4 + 1TB Samsung) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

  • Podobná témata
    Odpovědi
    Zobrazení
    Autor

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků