Výpověď smlouvy s operátorem

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod vpe 18. 7. 2017 14:46

Kdyz dodate vodafonu pisemnou vypoved (a nezadate o prenos), tak by mela dle VOP skoncit vypovedni doba poslednim dnem nasledujiciho zuctovaciho obdobi po doruceni vypovedi, je to tak?
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 18. 7. 2017 14:51

Dotaz (i) na Vodafone: Kdyz ucastnik vodafonu doda pisemnou vypoved (a nezada o prenos), tak by mela dle VOP ubehnout vypovedni doba poslednim dnem nasledujiciho zuctovaciho obdobi po doruceni vypovedi, je to tak?
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mmmjack 18. 7. 2017 15:19

Pokud je to ve VOP tak nejspíše ano, proč se neujistite přímo na Vodafone?
mmmjack
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 19. 7. 2017 06:18

Treba protoze ti tvrdi, ze dokud se vam nedovolaji z retencniho, tak vypoved neplati? Ale o tom jsem ve VOP nenalezl nic :) predpokladal jsem, ze tady to bude nekdo znat. Ja VF nemam, nemel jsem a mit nebudu. Jen jsem byl pozadan, abych pomohl vyresit par Vodafone pruseru.
vpe
Junior
Uživatelský avatar


Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 19. 7. 2017 08:47

vpe píše:Dotaz (i) na Vodafone: Kdyz ucastnik vodafonu doda pisemnou vypoved (a nezada o prenos), tak by mela dle VOP ubehnout vypovedni doba poslednim dnem nasledujiciho zuctovaciho obdobi po doruceni vypovedi, je to tak?


Pěkný den,
obecně ano - výpovědní doba je jedno celé zúčtovací období. Podrobnosti píšeme na https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-f ... i-smlouvy/. Ondra
Naposledy upravil dockalacek dne 19. 7. 2017 10:45, celkově upraveno 1
Důvod: doplněna citace, aby bylo vidět, kdo na koho reaguje
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 19. 7. 2017 09:37

vpe píše:Treba protoze ti tvrdi, ze dokud se vam nedovolaji z retencniho, tak vypoved neplati? Ale o tom jsem ve VOP nenalezl nic :)

Je pravda, že pokud obdržíme výpověď smlouvy, máme právo ji ověřit ještě telefonicky. Upravuje to bod 6 Všeobecných podmínek. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 19. 7. 2017 11:55

Můžete citovat?
Takže když člověk vypověděl na prodejně a ověřil se při tom úkonu dokladem totožnosti také na prodejně, proč chtějí ověřovat telefonicky? To je problém interní komunikace VF.

Proč se na to ptám, mám za úkol zjistit, zda se tím účastník musí dále zabývat, já tvrdím ze ne a vsechn následne faktury ze hradit nebude, neboť VF poskytuje bez právního důvodu (jako už tolikrát předtím - a pak argumentuje stylem: vždyť sim byla zapnuta, používal jste to, mužů vám dat maximálně 50% slevu apod. říká Operator.

Domnívám se, ze pokud korporace poskytuje službu bez právního důvodu, tak je to nekala obchodní praktika a ČTU by měl tomu zamezit, většina lidi výměkne a jim zaplatí... bohužel.
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mmmjack 19. 7. 2017 13:35

Aha, to je dobře žes to pak upřesnil, ovšem beru to tak, že je jasně dáno jaks to napsal a na žádné ověření telefonicky čekat není třeba. Můžeš požádat o ČVOP k tomu konci výpovědi a je to hotovo, nebo si ověřit telefonicky (lépe však písemně), zda-li jim výpověď dorazila a zda již běží výpovědní lhůta, pak přeci není co řešit a za měsíc pápá.
Intel Core i5-4690K · SPC Fera2 (fan F12PWM) · 16 GB DDR3 · MSI GTX1060 Gaming · Kingston KC400 · Crucial M500 · MSI Z97M Gaming · Fractal Design Define Mini (4xF12PWM) · Seasonic G450 · Dell U2717D
mmmjack
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 19. 7. 2017 14:40

To jsem si overil az ted, ze ucastnik se overil OP na prodejne vodafonu, presto po telefonu ja (mam login a heslo admina) uz nemam nervy se s nima dohadovat, mi pani Vodafonne operatorka tehdy asi tyden po vypovdi si mlela svou:

NEVIM KDE VE VOP JE TO UVEDENE, prectete si to sam
Dokud se nedovolaji na kontaktni cislo, nic se neukonci, vypoved mame ale nedovolali se

Proto nemam zadnou jistotu a nemohu ucastniku sdelit, co se bude dit, nezbyva nez vyckat a nasledne reklamovat (jako vzdy), jednou jsem reklamoval asi 4 mesice v rade, ukoncovali to 4 mesice - zkratka opruz.

Odmitam skakat jak korporace piska a problem je, ze normalni spotrebitel asi skace a plati. Jsme zvlastni trh.

Zajimalo by me, zda si tohle take dovoli v zahranici Vodafone anebo jen u nas? Delat takove brikule? Jako sorry ale kdyz uz chteli pisemnou vypoved, overili na prodejne, nemaji zadne moralni ani smluvni ci zakonne pravo opruzovat s retencemi, kdyby prijali vypoved telefonicky, prosim...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mmmjack 19. 7. 2017 16:01

Tak pokud to mají v podmínkách, záleží dost na tom jak je to napsané.
A pokud by mi do telefonu toto řekla operátorka, tak bych okamžitě sháněl jejího nadřízeného a stěžoval si na přístup k zákazníkovi...
To není jen tento přístup co mi přijde, že si nadnárodní operátoři dovolují na nás v ČR a jinde asi ne. Jsme totiž asi měkoty a neumíme si dupnout/ozvat se, říct něco na svou obranu, tak s námi vyje*bávají.
Intel Core i5-4690K · SPC Fera2 (fan F12PWM) · 16 GB DDR3 · MSI GTX1060 Gaming · Kingston KC400 · Crucial M500 · MSI Z97M Gaming · Fractal Design Define Mini (4xF12PWM) · Seasonic G450 · Dell U2717D
mmmjack
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 20. 7. 2017 14:40

Přizná se tu mediální zástupce Vodafonu k tomu, ze praktikující protizákonné postupy a i v rozporu s VOP, když vyžadují kontakt a zavolání zákazníkovi a jinak mu Službu nezruší?

Vodafone postupuje v rozporu se svými VOP, bez telefonního kontaktu ani po písemné a ověřené výpovědi Vám službu neukonci!

Vyzývám Vodafone, aby tuto praktiku zanesl do 3 měsíců do VOP anebo se ji zdržel.

Nebo musím dat podnět na ČTU?
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod mmmjack 20. 7. 2017 15:01

Nebo čoi?
Intel Core i5-4690K · SPC Fera2 (fan F12PWM) · 16 GB DDR3 · MSI GTX1060 Gaming · Kingston KC400 · Crucial M500 · MSI Z97M Gaming · Fractal Design Define Mini (4xF12PWM) · Seasonic G450 · Dell U2717D
mmmjack
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Lexx 20. 7. 2017 15:50

Klidně dej podnět, aspoň se uvidí, jestli je to v pořádku. Mám takový pocit, že VF měl už dříve problém s tím, že vyžadoval úředně ověřený podpis na výpovědi.
V pivu je vitamínů málo, proto jej musíme pít hodně.
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod vpe 20. 7. 2017 18:16

Ale oni dle VOP si vyhrazuji právo ověřit. Jenže když ověří na prodejně obcanku, proč ještě chtějí ověřit přes retence? No je to jasný nekala obchodní praktika! Chtějí mít ještě moznost ovlivnit...
vpe
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků