od ziki 14. 9. 2017 13:37
Zdravím, v srpnu mi skončila u Vodafonu smlouva na paušál, neomez. volaní a sms a 1,5 GB dat za 524 Kč. Jelikož už moc nevolám a nepíšu sms a naopak data mi nestačí, tak v paušálu nemám v plánu pokračovat. Tak 29.8. jsem volal na infolinku abych se ujistil co a jak, abych nepropásl nějaký termín apod., když se současným tarifem nechci pokračovat. Byl to jen informační hovor, žádné nátlaky na retenci či vyhrožování odchodem, dozvěděl jsem se, že ještě do konce zúčtovacího období můžu využívat tarif za stávajících podmínek a cen a klidně den před koncem přejít na předplacenku.
Jelikož nové zúčtovací období mi začíná 16. den v měsíci, tak jsem už dnes 14.9 jsem chtěl zrušit paušál a přejít na předplacenku, ale ze slibovaného snadného přechodu z paušálu na předplacenku se vyklubal horor. Na infolince jsem se dozvěděl, že tím že už jsem v předchozích 30 dnech jednou volal (toho 29.8.), tak mě jejich systém už nemůže přepojit na oddělení, kde by mě převedli z paušálu na předplacenku a můžou mě dát do fronty, aby mi sami do čtyř dnů zavolali. Na dotaz, jestli mi převod neprovedli na nějaké prodejně jsem se dozvěděl, že ani tam bych neuspěl. Volal jsem na infolinku ještě jednou, ale teď už s tím, že chci rovnou čvop a i když z počátku tvrdili, že čvop také generuje to samé oddělení kam mě nemohou přepojit, tak jsem jej nakonec získal a dokonce s nejbližším datem přenosu na dnešek (dle 4.-7. číslice). Tak nyní řeším dilema co dál, mám počkat několik dnů až mi z Vodafonu sami zavolají nebo okamžitě zahájit přenos k jinému operátorovi (mám už koupenou simku Kaktus)? Každopádně to vypadá, že se Vodafon rozhodl ze mě ten poslední paušál ještě za každou cenu vytřískat, což je ale nyní bez smlouvy zlodějských 873 Kč! Máte někdo nápad, co dal?