Výpověď smlouvy s operátorem

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Ti2sto 28. 1. 2016 16:01

Tiskové oddělení Vod
Dobrý den,
včera mi volal operátor a společně jsme ukončili smlouvu z důvodu nesouhlasu nových obchodních podmínek. Domluvili jsme se, že po skončení se ze SIM karty stane klasická předplacenka. Mohu ještě zpětně na infolince požádat o ČVOP ?
Historie:
Philips Diga, Sagem MC 922. Nokia 3510i. Nokia 6610i, Sony Ericsson K700i, Nokia E51, Samsung Galaxy Nexus, Blackberry Z10, Blackberry Classic, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 13
Ti2sto
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod .357 28. 1. 2016 18:47

Tiskové oddělení Vod píše:.357: Dobré odpoledne, v tomto případě nemůžeme postupovat jinak. Podle toho, co píšete, je 9. březen posledním dnem platnosti smlouvy. To znamená, že v tento den není možné číslo přenést, protože smlouva ještě bude aktivní. Můžeme vám ale začátkem března změnit tarif na Nulový Tarif na míru, abyste neplatil měsíční paušál (bez slev) za pár dnů v novém období. Když o to budete stát, dejte nám vědět přes http://tam.je/forum nejpozději kolem 5. března, abychom to stihli vyřídit. Ondra


Naschvály, obstrukce, výmluvy!! Zavázal jsem se vám k tomu, že do určitého data budu hradit služby. V tom problém nevidím, rád zaplatím i za ty nevyužité, hlavně abych už od vás byl pryč!! Je to obyčejná pomsta odcházejícímu zákazníkovi. Proč mně chcete za každou cenu ještě na poslední chvíli nas...? Bojíte se snad, abych se k vám někdy ještě nevrátil?!
.357
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 29. 1. 2016 14:47

Ti2sto: Dobré odpoledne, to samozřejmě jde. Pokud je vaše číslo vedené už jako předplacená karta, můžete poslat SMS ve tvaru: PRENOS ANO 1234 (místo 1234 dáte své heslo), kterou odešlete na 7700. Zpět vám přijde ČVOP. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Ti2sto 30. 1. 2016 17:53

Po odeslání sms mi přišla odpověď, že pro získání musím kontaktovat infolinku. Což mi nevadí, chtěl sem jen vědět, zda ČVOP můžu získat i zpětně :-)
Historie:
Philips Diga, Sagem MC 922. Nokia 3510i. Nokia 6610i, Sony Ericsson K700i, Nokia E51, Samsung Galaxy Nexus, Blackberry Z10, Blackberry Classic, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 13
Ti2sto
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snoop69 9. 2. 2016 16:11

Měl bych dotaz. Kamarádka využila změnu obchodních podmínek k výpovědi, ale na přijatelných podmínkách se s novým operátorem dohodla až dnes. Jelikož dělá na směny simkarta bude doručena v pondělí a k převodu dojde ve středu 19.2. ale u Vodafone má konec zůčtovacího období v pondělí 15.2. Ják má nyní postupovat ? Bojí se , že bude muset zaplatit další měsíc.
Alcatel OT 302,Siemens C55,Siemens CX75(modified),SE K750i(W800,modified)...Samsung S8500 Wave(android port), LG V20
LCD TV SAMSUNG 42M87BD , WD TV LIVE - 2TB , 1TB , Onkyo TX-NR807 ,Heco Metas 700 , Magnat Betasub 30A
snoop69
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod paty07 9. 2. 2016 19:50

Ať požádá o přechod na předplacenku. Buď ji nabije a co neprovolá, holt propadne aanebo bude 3 dny bude jenom na příjmu, ale nezavolá si.
paty07
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod dzouisyno 9. 2. 2016 20:30

Ja jsem u Vodafone cca 9 let bez smlouvy. V patek jsem tam volal, ze chci na predplacenku --> prepojovani cca 4 minuty, nikdo to tam pry nebere, ona to neresi.. zavolaji mi do 4 pracovnich dnu. Dnes mi volalo retencni, nenabidlo vubec nic, jen se vyptavalo. Ve finale prisla slecna/pani jeste s moznosti, ze misto predplacenky bych presel na nulovy tarif a z nej odesel a bylo by to hotove ke konci zuctovaciho obdobi v breznu...
CVOP jsem nedostal, nemuze ho totiz vygenerovat ted, kdyz by to CVOP bylo s aktualnima podminkama a ne novejma..
Jasne jsem rikal, ze chci na predplacenku ke konci aktualniho zuctovaciho obdobi, ke konci rozhovoru mi rika, ze to teda rovnou prevadi..

Nenechat se od nich vykoupat da docela zabrat i bez uvazku na 2 roky..
dzouisyno
Junior

Odeslat příspěvekod Ti2sto 11. 2. 2016 18:00

Tak sem z nich konečně dostal i to ČVOP. Musel sem tak kvůli tomu 2x volat, ale vyhověli. Moc nadšení teda nebyli, že jim odchází stálý zákazník, ale co už. Slečna mi do telefonu řekla jak jsou přesvědčeni o správnosti automatického navyšování objemu dat a tak dále .....
Dal sem teda mailovou adresu kam mi měli údajně poslat ČVOP. A světe div se, oni si to vyložili po svém a už mi tam posílají i obchodní sdělení. :pozor

Ten poslední týden už nějak vydržím a potom arrivederci Vodafone :tleskani
Historie:
Philips Diga, Sagem MC 922. Nokia 3510i. Nokia 6610i, Sony Ericsson K700i, Nokia E51, Samsung Galaxy Nexus, Blackberry Z10, Blackberry Classic, iPhone SE, iPhone 7, iPhone 13
Ti2sto
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snoop69 12. 2. 2016 17:19

Včera kamarádka volala na Vodafone a bylo ji řečeno , že zaplatí další měsíc , když má přechod až po účtovacím období. Podle operátorky je to v obchodních podmínkách. Vypadá to , že si budu muset s operátorem promluvit já :roll: Nakouknul sem jí do samoobsluhy a má tam hlášku
Většinu služeb v Můj Vodafone nemůžete měnit, protože na vašem účtu probíhají změny spojené s přenosem vašeho čísla k jinému operátorovi.
V Můj účet - Smlouva a splátkyNa čísle 77yxxxxxx s námi nemáte uzavřenou smlouvu na 24 měsíců , ale v Nastavení služeb je Tarif: Red LTE Sleva 30% na 24 měsíců (sleva je platná do 16. 3. 2017). Když ve stejné sekci kliknu na Změnit tarif je tam jedna z možností Tarif na míru . Pokud ho vyberu změní se ihned nebo až na konci zůčtovacího období ? Jaké jsou ceny volání a sms ?
edit: už jsem si to našel bez balíčků 6,55Kč/min , 1,51Kč/sms
Alcatel OT 302,Siemens C55,Siemens CX75(modified),SE K750i(W800,modified)...Samsung S8500 Wave(android port), LG V20
LCD TV SAMSUNG 42M87BD , WD TV LIVE - 2TB , 1TB , Onkyo TX-NR807 ,Heco Metas 700 , Magnat Betasub 30A
snoop69
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod snoop69 16. 2. 2016 08:26

Tak včera končilo kamarádce účtovací období a tentokrát jsem v tento den zkusil já zavolat , jestli by na jeden den než jí nový operátor převede mohla přejít na předplacenku nebo nulový tarif. Už nebyli důvodem odmítnutí obchodní podmínky jako když volala ona , ale prý volám pozdě protože změna tarifu trvá několik dní tak jsem poděkoval a zavěsil. Těsně před půlnocí jsem zkusil v samoobsluze změnit tarif na nulový jen s aktivovaným internetem na den a co se nestalo po půlnoci začal běžet takže místo 524Kč za den zaplatí 25Kč :mrgreen: Musím říct , že ve Vodafone pracují jen samí odborníci :tleskani :roll:
Alcatel OT 302,Siemens C55,Siemens CX75(modified),SE K750i(W800,modified)...Samsung S8500 Wave(android port), LG V20
LCD TV SAMSUNG 42M87BD , WD TV LIVE - 2TB , 1TB , Onkyo TX-NR807 ,Heco Metas 700 , Magnat Betasub 30A
snoop69
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kuba p. 24. 5. 2016 12:43

Také se podělím se špatnou zkušeností s VODAFONEM, jakmile chcete odejít, nastávají velké problémy. Dnes jsem jim napsal :

Dobrý den.
Jsem vaším zákazníkem cca 15let a mám u vás tři telofonní sim karty, avšak k velkému zklamání došlo, když jsem požádal o přenos dvou tel. čísel k jinému mobilnímu operátorovy.
Začíná velké martyrium. Výpověď jsem řádně podal ve vaší pobočce v Domažlicích. Několikrát jsem hovořil s vašimi zaměstnanci na zákaznických linkách, kde jsem byl několikrát ubezpečen, že je vše v naprostém pořádku, výpověď byla řádně přijata, posouzena a schválena a k přenosu tel. čísla dojde 25.5.2016, bude mi pouze doúčtován zbylý poplatek za předčasné ukončení smlouvy cca 100,-KČ.
K obrovskému úžasu jsem od vás 24.5.2016 obdržel SMS že moje výpověď byla stornována. Po opětovném hovoru s některým z vašich operátorů, my bylo řečeno, že nikdo nic neví a kontaktovat mne budou 27.6.2015.
Proto jsem se rozhodl podat podnět přešetření vašeho jednání ČOI.
Dále potom podám výpověď třetího tel. čísla 777 xxx xxx, a to k datumu konce platnosti této smlouvy 1. 3. 2017, tuto smlouvu jsem měl původně v plánu prodloužit o další dva roky.
Samozřejmě ,,dosud" využívají vašich služeb i další rodinný příslušníci.
kuba p.
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Well-being 24. 5. 2016 13:33

Moje osobní zkušenost říká, že Vodafone je vstřícný pouze při získávání nového zákazníka. Jak už jste lapen, nastávají problémy a při odchodu tuplovaně ;-)
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 24. 5. 2016 15:34

Dobré odpoledne, kubo,
právě jsem vám na e-mail odpověděl. Přenos čísel je na zítřek potvrzený, chyba se týká "pouze" stavu smlouvy u nás v systému, a to už kolegové z technického oddělení řeší. Omlouvám se, že jsme vás tím zmátli. Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod okolo37 30. 5. 2016 11:34

Zdravím,

dostala jsem lepší nabídku na pevný internet. Teď mám 20 mb a můžu mít 40 za stejnou cenu. Smlouvu mám do 17.6.2016. Bohužel u O2 mi každý operátor dá jiné informace.:-/ Máte s tím někdo zkušenost? Jak probíhal tento proces u vás?


1) 1. operátor tvdil, že je nutné jen podat písemnou výpověď k určitému datu a tím je vše vyřízeno. O výpovědní lhůtě nemluvil.

2) 2. operátorka (údajně z oddělení rušení služeb) mi sděllila, že mi běží výpovědní lhůta 42 dnů. To už nějak přežiju... Nicméně mi sdělila, že je nutné zaslat mi (kvůli ověření?!) ČVOP. Následně si mám zavolat a potvrdit to. Měla jsem za to, že ČVOP je jen u hlasových služeb.

Když jsem se dotazovala na možnost dojít si na pobočku, tak mi řekla, že se stejně musí někam volat.:-D

Předpokládám, že jde o retence, nikoliv o ověření. Zajímavé. Doposud se ani nikdo nezeptal, proč odcházím. Teoreticky se dorovnání nabídky o nich nebráním, ale to jednáné mě vytačí.

Perlička na závěr: Při zavádění smlouvy bylo zkomoleno přijmení. 6x proběhla urgence na změnu. Změna proběhla po 7 letech. :-D

Díky.
okolo37
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod aje1 30. 5. 2016 13:13

U O2 je vypovedni lhuta 42dni. Staci ji podat telefonicky, oni posilaj do tydne kod ( nejedna se o CVOP) kterej je pote nutne znovu telefonicky nahlasit. a tim potvrdit vypoved. Je do na hlavu ale takto to maji.
aje1
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků