Přenositelnost mobilních čísel [faq+diskuze]

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod abctrutnov 3. 7. 2017 23:27

lze přenášet číslo i opakovaně? Tedy od druhého operátora k dalšímu (3) operátorovi?

zkoušel jsem přenos od nového operátora k dalšímu a píše to:
Na tomto čísle již došlo k úspěšnému přenosu čísla, další přenos čísla není možný.

nebo existuje nějaký časový limit po kterém lze od nového operátora odejít k dalšímu?
Nebo je obecně možné přenést číslo jen jednou a již nikdy více?
abctrutnov
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nick Cave 4. 7. 2017 00:00

já šel kdysi od Kaktusu k Mobil.cz a zpět během pul roku, a šlo to v pohodě, nevím jaká je tam lhůta pro ten přenos v kratším období (jestli tedy nějaká je)
Nick Cave
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod BeznyFrantaUzivatel 4. 7. 2017 02:25

abctrutnov píše:lze přenášet číslo i opakovaně? Tedy od druhého operátora k dalšímu (3) operátorovi?

zkoušel jsem přenos od nového operátora k dalšímu a píše to:
Na tomto čísle již došlo k úspěšnému přenosu čísla, další přenos čísla není možný.

nebo existuje nějaký časový limit po kterém lze od nového operátora odejít k dalšímu?
Nebo je obecně možné přenést číslo jen jednou a již nikdy více?


Nejspíš si pleteš příchod a odchod.
Příchod k operátorovi má (asi) každý někde jako klikací možnost v nějaké té své samoobsluze, naopak odchod, tj. vyžádání si ČVOP, někde pěkně skrytý, většinou jen zastrčeně popsaný ve VOP. Což má i vcelku pochopitelnou obchodní logiku, příchod nové dušičky je třeba na oči vystrčit, naopak popis jejího odchodu zastrčit :-)

Takže ty se zřejmě díváš do samoobsluhy té tvé aktivní sim pod nějaké to tlačítko "Přenos čísla", kde např. u Tescomobile přesně tuto hlášku "Na tomto čísle již došlo k úspěšnému přenosu čísla, další přenos čísla není možný." vidíš. Což je ovšem chyba, tam už nemáš od dokončeného přenosu čísla co dělat.

Příklad (popisuji situaci, že jsi teď u Tescomobilu (u Bleskmobilu v samoobsluhe je to podstatě stejné)):
Tedy kdysi jsi u někoho získal ČVOP, poté jsi ho v samoobsluze budoucího operátora pod tlačítkem "Přenos čísla" (nebo jinou formou) spolu s tím přenášeným číslem Tescomobilu sdělil, a poté po pár dnech jsi měl to staré číslo u Tescomobilu. Ale zároveň se ti tam namísto kolonek k vyplnění objevila již jen ta hláška. Tedy když chceš zas utéct jinam, musíš si nějak zjistit (každý to má jinak), jak tam kde teď jsi, požádat o ČVOP, a na to v asi v žádné samoobsluze tlačítko nenajdeš :-) . Pak už nic víc od starého nepotřebuješ, a o přenos si budeš zas žádat jen u toho nového!
BeznyFrantaUzivatel
Moderátor
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Persbrandt 4. 7. 2017 20:55

Tak mne prosel prenos cisla od O2 z predplacene karty s nulovym kreditem (tarif Nadlouho), ktera byla zaslana ze simzdarma.cz a nikdy nebyla dobita, na Tesco mobile. Ve standardni dobe 4 prac. dny. A to navzdory otmu, ze O2 guru tvrdil, ze takovy prenos kvuli nulovemu kreditu neni mozny.
Je to asi poprve, co mi poskytl operator infolinky O2 presnejsi informaci nez O2 Guru, protoze mi rekl, ze ten prenos s nejvetsi pravdepodobnosti projde. Taky je to poprve, pokud si dobre vzpominam, co jsem dostal od O2 Guru spatnou informaci.
Persbrandt
Junior

Odeslat příspěvekod michalpuk 16. 7. 2017 01:37

Zdravim, jsem na odchodu od operatora connectica a cekam na cvop.
Chtel bych se zeptat, zda je normalni cekaci doba asi 1,5 mesice?
Co jsem videl jinde tak to slo vetsinou o dost rychleji
michalpuk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Nick Cave 16. 7. 2017 02:01

není to normální.. co virtuál, komunikuje s tebou?
Nick Cave
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod michalpuk 16. 7. 2017 06:59

Byly s tim odchodem problémy, vůbec mi neprevzal dopis k vypovedi a vratil se mi zpatky, o tom jsem se s nim bavil mailem.
Rikal ze vypoved akceptuje i tak a ze je to cekani normalni viz: http://faq.connectica.cz/support/odchod-z-connectica/
Na otázku proc dopis neprevzal odpověděl, ze pry nemá cas chodit na postu...ano opravdu.
michalpuk
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petyo 17. 7. 2017 07:21

U smluvních tarifů to normální je. Musí prvně uběhnout výpovědní doba.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod pm81 17. 7. 2017 20:50

Máte praktickou zkušenost s přenosem čísla u SazkaMobilu - simkaret s úvodním kreditem, kdy se běžně zobrazuje, že Váš kredit je 0Kč, ale když si pošlete SMS na 8866, tak dojde SMS, že máte úvodní XKč, běžný 0Kč, bonusový 0Kč. Díky :-)
pm81
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod evlo 25. 7. 2017 15:40

Jde prenest CR cislo k operatorovi v jinem state EU?
evlo
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod JosseNovak 25. 7. 2017 17:13

Ne
JosseNovak
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 16. 10. 2017 10:58

Přenos předplacenky od T-mobilu k ČEZu (dTest tarif) a T-mobile tvrdí, že nejbližší možné datum přenosu je 5.12. :( Kurňa nemělo dojít k zrychlení?
Lenovo Moto G5 Plus, Lenovo Thinkpad X220 (12,5" IPS, i5-2410, 16GB RAM, 500GB mSata Samsung 850 EVO + 1TB Samsung HDD) + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Junior

Odeslat příspěvekod lexa.k 19. 9. 2018 18:14

Příbuzný chtěl odejít od T-Mobile k Vodafonu. Na pobočce zjistili, že číslo je na IČO a řekli mu, že kromě pokuty za nedodržení smlouvy zaplatí 9000 Kč. Nikde jsem nenašel v podmínkách důvod, ale jde mi spíš o to, jestli by to nešlo obejít převodem tarifu na Twist a s tím odejít k Vodafonu. Prosím poraďte, pokud máte podobnou zkušenost.
lexa.k
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ze.us 19. 9. 2018 19:15

ICari maji jine podminky, mj. pro ne neplati 'odstupne 20%'.
Vse je ve smlouve, i moznosti a sankce predcasneho ukonceni, coz prevod na Twist taky je.
ze.us
Junior

Odeslat příspěvekod Jakub147 12. 1. 2019 19:04

Dobrý den, chtěl sem se zeptat jak to funguje s převáděním telefonního čísla k jinému operatorovi.
Kvůli práci nejsem doma a když mi přijde nová simkarta se stejným číslem bude má stávajcí karta nefunční? nebo jak to funguje? V práci bez mobilu být nemuzu a nevím jak to funguje s převodem. Děkuji za nějaké rady a zkušenosti.
Jakub147
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků