Ahoj,
mám problém s tarifem u T-Mobile. Tarif jsem prodloužil v červnu 2018 a smlouvu mám tedy do června 2020. Po půlnoci na dnešní den mi byla karta převedena na předplacenou kartu a tudíž jsem nemohl celý den volat, psát SMS a používat data - neměl jsem kredit. Několikrát jsem se s žádostí o vyřešení obrátil na infolinku a nyní už se se mnou nechtějí ani bavit a tvrdí, že na tom pracují a musím počkat až situaci vyřeší. Prý není žádná možnost, jak tuto chybu urychlit. Opravdu netuším proč a z jakého důvodu došlo k nesmyslnému převodu tarifu na předplacenou kartu. Jelikož na kartě nemám ani kredit, tak jsem měl celý den smůlu. Žádal jsem T-Mobile o to, aby mi po dobu problému byl aktivován nějaký balíček na data a nějaký balíček na volání, abych řádně mohl využívat svých služeb. Jediná jejich odpověď byla "kolegové na tom pracují a nemůžeme danou situaci urychlit". Velmi mě zaráží jejich arogantní chování a to, že tuto situaci, která je způsobena chybou na jejich straně nevyřeší alespoň dočasnou aktivací balíčku s pár minutami volání a nějakýma datama, případně nedojde k navýšením kreditu tak abych mohl mnou placené služby využívat. Poraďte mi prosím, jak mám tuto situaci dále řešit? Na vyřešení bych také mohl čekat několik dnů. Má smysl podávat podnět k šetření na ČTÚ? Je nějaká možnost jak je donutit k urgentnímu vyřešení této chyby?
Děkuji moc