Reklamoval jsem u O2 účtovaná data na faktuře k tarifu Machine. Reklamaci mi zamitli, i když se domnívám, že byla oprávněná.
Ale zároveň, abych si moc nevyskakoval, mi nezapomněli napsat, že když využívám tarif Machine v telefonu k volání ( což používám), že mne upozorňují, že prý porušuji jejich všeobecné podmínky, protože ten tarif je určen k jinému účelu.
Myslíte, že mi můžou opravdu něco udělat, uložit nějakou sankci nebo jenom tak trochu straší? Kyslík je taková firma, aby se člověk pred nimi měl na pozoru.
Já vím i podle výpisu v Moje O2, že oni jsou schopni identifikovat přístroj, kterým se připojuju.
Nemám teda nastudováno, jak to přesně mají uvedeno v obch. podmínkách, ale přijde mi, že pokud k tomu tarifu nabizeji i hlasovou službu ( tedy možnost z něj volat), tak že to asi nebude takový prohřešek, když z něj skutečně budu volat.
Pokud se jim to nelíbí a tvrdí, že volání z teto karty je v rozporu s jejich podmínkami, tak ať to volání neumožňují. V ten okamžik odcházím pryč. Pravá ruka neví, co dělá levá.
Každopádně na ten jejich předražený Basic přecházet nehodlám.
Kartu pouzívám hlavně na příchozí hovory ( odchozí mají předraženou minutovou sazbu) a přešel jsem na ten tarif, když nehorázně zdrazili do té doby nejlevnější tarif Basic (který neobsahuje žádné volné minuty) na cca 50 Kč. Tehdy se stal jejich nejlevnějším tarifem bez volných minut právě Machine, třebaže je prezentován hlavně jako do M2M zařízení. Myslím, že takto ten tarif jako levnější náhradu Basicu hlavně na občasné hovory a příjem používá spousta dalších lidí, myslím že se to tenkrát zde na fóru i rozebiralo, ale asi málokdo z nich reklamuje faktury To jsem si dovolil hodně.
Má někdo nějakou obdobnou zkušenost, nebo už dokonce někoho popotahovali za údajné "nesprávné" používaní tarifu?