Vodafone karta - přístup k účtovaným položkám

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod lasttrain 29. 1. 2018 23:24

Ahoj,

mám Vodafone předplacenou kartu a Vodafone tam účtuje "nějaké poplatky", ale historie ukazuje pouze posledních 100 záznamu v historii účtovaných položek. Zároveň tato historie není úplně on-line takže se tyto položky historie aktualizují např. 1x za den a není možné již dohledat položky, které Vodafone účtoval v historii protože tam již položky za 2 dny zpětně nejsou zobrazené.

Dotazoval jsem se na infolince jak je možné se dostat k historii účtovaných položek abych zjistil za co si Vodafone vlastně účtuje, ale ty mi sdělili že si to mohu zobrazit u posledních 100 položek v samoobsluze a víc toho nezjistím. Má někdo zkušenost zda je možně nějak přes reklamaci nebo podporu tento výpis účtovaných položek získat abych viděl více jak 100 historických položek v samoobsluze?

díky za pomoc.

P.
lasttrain
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 30. 1. 2018 09:08

Pěkný den, lasttraine,
u předplacené karty nejsou dělány standardní výpisy hovorů, jako to znáte z paušálních čísel. Máte ale možnost vidět posledních 100 záznamů (max. za 2 měsíce zpětně) v sekci Historie volání.

Informace od kolegů z Linky péče o zákazníky jsou správné. S ohledem na výše uvedené není možné získat výpis hovorů (SMS...) jinak, než jak ho vidíte v samoobsluze Můj Vodafone. Přehled o účtovaných položkách za volání, zprávy nebo připojení k internetu můžete mít také se službou Zprávy na displej.

Pokud vám něco nesouhlasí, napište nám, kdy vám odečet kreditu nesedí, přes http://tam.je/forum a zkusíme k tomu zjistit víc.
Ondra
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod petyo 30. 1. 2018 11:16

Taková velká profesionální firma a takový amaterismus. Podívejte se na odorik jak se to dělá. Tam se můžu podívat na neomezený počet položek klidně několik let zpátky. Ale chápu. U vás si člověk platí férovou cenu za kvalitní služby.
petyo
Junior

Odeslat příspěvekod zivan 30. 1. 2018 12:58

Mozna to nechapu, ale...on pise o historii uctovanych polozek a TO Vodafonu o historii volani. On tvrdi, ze vidi jen poslednich 100 zaznamu, ale nejsou tam 2 dny stare (ma tam za 2 dny vice nez 100 zaznamu? nebo se starsi nez 2 dny nezobrazuji?). Podle TO Vodafonu by v historii volani mely byt az 2 mesice stare zaznamy...
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod ze.us 30. 1. 2018 13:34

On by pomohl i screen s temi "nejakymi poplatky".
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod lasttrain 30. 1. 2018 18:49

Je to tak, že v historii volání je vidět pouze 100 posledních záznamů - v těchto záznamech je volání, SMS, data, případně přesměrování hovoru atd. Pokud je SMS delší než 160 znaků tak jsou z toho dva záznamy v historii volání.

Pokud je ta karta využívána poměrně hodně tak těch 100 záznamů jsem schopen udělat za 2 dny. Bohužel se ten výpis aktualizuje poměrně zpozděně, takže když se v pondělí v 16 hodin podívám na historii, vidím posledních 100 záznamů kdy nejnovější záznam je např. neděle večer nebo z pondělního rána. Mezitím však proběhlo dalších několik hovoru nebo SMS zpráv a při další aktualizaci vidím nejnovější záznam v úterý v 20 hodin, nejstarší záznam v historii je v pondělí 19 hodin. Tzn. pokud se chci podívat za co mi Vodafone strhnul kredit za pondělní den tak to není možné zjistit, protože ta historie už je přepsaná tou novější.

Vím, že O2 předplacené karty mají historii volání 2 měsíce, tady je historie volání a SMS asi 2 dny :-(
lasttrain
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod petyo 30. 1. 2018 21:07

Operátoři mají povinnost ze zákona ukládat záznamy o volání a sms 6 měsíců. Tak nechápu omezení na 2 měsíce a 100 položek. Samozřejmě je to pro účely policie a ne pro účely zákazníků. Náš oligopol není nucen poskytovat zákazníkům tyto samozřejmé služby ani za ty nekřesťanské peníze co u nás účtují.

-- 30. 1. 2018 21:08 --

Zákon zde: http://zakony.centrum.cz/zakon-o-elektr ... aragraf-97
petyo
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků