O2 smlouva

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Setharo 26. 7. 2017 21:53

Zdravim,

Doma máme internet od O2 a někdy 20.7.2017 přišlo vyúčtování s malinkým dodatkem, že za jeden měsíc nám bude stávající smlouva prodloužena na dalších 12 měsíců. Tak jsme tedy volali na O2 že další prodloužení si již nepřejeme a tam jsme se dozvěděli, že smlouva nám už byla prodloužena 23.7.2017. Pokud to dobře chápu dle dodatku z vyúčtování tak by smlouva měla být prodloužena až v srpnu je to tak? Chápu to správně?

Předem děkuji za odpověď.
Setharo
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod pokudos 27. 7. 2017 06:58

Zdravím,

i kdybyste chtěl dát výpověď, tak můžete. Bez vystavení smluvní pokuty je to maximálně do 44 dnů od autoprolongace. Viz ceník

https://www.o2.cz/osobni/internet/168043-cenik_1.html

Problém je, že výpověď činí 42 dnů. A teď bude záležet, jak to O2 bere.

Zkuste zavolat na 800 33 00 69 (je to přímo retenční oddělení). K úspěšnému hovoru potřebujete celé jméno a rodné číslo majitele, referenční číslo plátce (na faktuře), variabilní symbol (také na faktuře).
pokudos
Junior


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků