od Miroslav Kaspar 28. 7. 2017 06:21
Takže včera dorazily v jedné obálce 2 smlouvy (nepodepisují se a neposílají zpět!) a 2 simky. U obou sim bude převod na stávající existující čísla.
Bohužel to, co mi jindy trvalo max 15 min, tak nyní jsem strávil cca 2 hodiny laborováním co s tím. Návod zcela nepoužitelný a nakonec se ukázalo, že i zcela nefunkční.
První problém byl, že nebylo v mé zásilce poznat, která simka patří ke které smlouvě a tj. ke kterému tarifu.
Volal jsem na zákaznickou linku a bohužel napoprvé jsem narazil na zcela neinformovanou paní. Po cca 10min., kdy nám oběma bylo jasné, že se cíle nedoberem, mi nakonec poradila, že mám vrazit jednu ze sim do mobilu a zkusit prozvonit jiné číslo, případně z něj zavolat znovu zákaznickou linku.
A to byl ten největší problém, protože sim se nechtěla přihlásit do sítě, zkoušeno na 2 telefonních přístrojích. Naštěstí jsem věděl, že signál O2 je u nás bezproblémový, jinak by mě asi piclo, že je slabý signál.
Naštěstí druhý hovor s jinou operátorkou byl o něčem úplně jiném.
Paní byla v obraze a sdělila mi, která simka patří ke kterému tarifu (a zároveň potvrdila, že ze zaslaných podkladů to nelze zjistit).
Dále mi potvrdila, že popis, který byl přiložen není v mém případě použitelný (zjednodušeně tam bylo napsáno: dát sim do mobilu, zapnout mobil, zavolat zák.linku, sdělit čvop a vyčkat na přechod). Zásadní problém je, že zaslaná simka je neaktivní až do okamžiku, kdy se na ni přenese číslo od předchozího operátora!!!! Tzn. čvop jsem k jednotlivým simkám sdělil hovorem z jiného telefonu a paní mi sdělila datum (2.8.), kdy bude simka s přeneseným číslem aktivní!!!
Nepovažuji se za odborníka v mobilech, ale změn operátorů jsem udělal (i pro známé) možná už i několik desítek, ale takový chaos jsem ještě nezažil.
Tak teď jen budu s napětím očekávat, jestli toho 2.srpna to bude fungovat, nebo budu mít 2 telefonní čísla hluchá...