Chci výhodnější tarif - aukce dTest

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Miroslav Kaspar 7. 7. 2017 09:25

Ozvali se vám někomu už od ČEZ mobilu? Já jsem potvrdil převod 3 čísel a zatím nic...
Miroslav Kaspar
Junior

Odeslat příspěvekod SamerL 7. 7. 2017 10:40

"Vítězný operátor MOBIL OD ČEZ Vás bude od 1. července 2017 kontaktovat a vyřídí s Vámi formality potřebné k uzavření smlouvy."
Zatím se neozvali, a za mě už ani nemusí. Našel jsem jinou alternativu :-).

Můžeš jim zavolat a zeptat se kde to vázne.
V případě dotazu nás můžete kontaktovat na telefonním čísle 272 272 274 (v pracovní dny od 9 do 17 hodin) nebo e-mailové adrese tarify@dtest.cz. Rádi zodpovíme Vaše dotazy.
SamerL
Kolemjdoucí
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod martinsip 7. 7. 2017 11:10

Ze 6ti čísel jsem to nakonec dal jenom na 2 a myslel si, že od 4.7 budu už u nového opa. Jedu na dovču za hranice. Kdy se sakra ozvou?!? Stejně z těch 101.000 jim na to kývlo tak 5-10.000 max. Co jim tak dlouho trvá? Asi se na ně vykašlu a půjdu ke Kaktusu. Místo ČVOPu u Vodafonu, který jsem tam měl už přes měsíc, jsem musel ČVOP zrušit a přejít na předplacenku, abych neplatil zbytečně další měsíc paušál. Teď jsem bez minut a hlavně bez netu. Už nemám trpělivost. Vodafone mi nabízí Flat + 0,5GB za 297,- na 2 roky. :hm
Peugeot 308SW 1,6HDi 2010, Fiat Marea Weekend 1,9JTD 2003
Honor magic5 Pro
martinsip
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod standavfr 7. 7. 2017 11:31

Nevím, jestli jste to registrovali, ale byly dva dny volna.
standavfr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod martinsip 7. 7. 2017 11:33

No a? 3. a 4. byly pracovní dny. Mohli poslat alespoň hromadný mail aby člověk mohl s něčím počítat.
Peugeot 308SW 1,6HDi 2010, Fiat Marea Weekend 1,9JTD 2003
Honor magic5 Pro
martinsip
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod standavfr 7. 7. 2017 11:43

Jasně píšou že budou kontaktovat telefonicky a že začnou po 1.7.,těžko můžeš čekat,že stihnou tisíce lidí ve dvou dnech.
standavfr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod martinsip 9. 7. 2017 19:54

Tak dle Dtestu nakonec přistoupilo na nabídku pár tisíc. Tak to nakonec nebude ani bídných 10.000 a při tom jejich tempu to nakonec bude jen několik stovek. :oops:
Peugeot 308SW 1,6HDi 2010, Fiat Marea Weekend 1,9JTD 2003
Honor magic5 Pro
martinsip
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nikko 10. 7. 2017 15:19

standavfr píše:Jasně píšou že budou kontaktovat telefonicky a že začnou po 1.7.,těžko můžeš čekat,že stihnou tisíce lidí ve dvou dnech.

Dnes mi na zákaznické lince ČEZu řekli, že každému zájemci nejdříve pošlou SMSku. Potom je možné svou věc řešit přes jejich zákaznickou linku (tel. 371 100 100 nebo 840 840 840).
nikko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Xr33 10. 7. 2017 15:59

To jsou placené linky, že? :-]
Xr33
Junior

Odeslat příspěvekod nikko 10. 7. 2017 18:22

Xr33 píše:To jsou placené linky, že? :-]

Tel. 371 100 100 je běžná pevná linka (cena volání je stejná jako na klasické pevné linky, obvykle může být placena z paušálu).
Tel. 840 840 840 je linka se zvláštním tarifem. Nelze na ni využít volné minuty z paušálu.
nikko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod standavfr 11. 7. 2017 08:59

Dneska přišla SMS o tom, že přijde email s instrukcema.
standavfr
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod martinsip 12. 7. 2017 18:11

Včera 2 SMSky od ČEZu v rozmezí 6ti hodin, jak nám gratulují ke změně operátora a že brzy dostaneme mail. Paradox je v tom, že číslo na které to přišlo jsme ze seznamu vyřadili. A ty, které jsme tam nechali, tak na ty žádná reakce od ČEZu. :oops:

Mají v tom trošku zmatek soudruzi >:-(
Peugeot 308SW 1,6HDi 2010, Fiat Marea Weekend 1,9JTD 2003
Honor magic5 Pro
martinsip
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod nikko 19. 7. 2017 00:08

Podle emailu od ČEZu je možné přímo na pobočce podepsat novou smlouvu, obdržíte tam i novou SIM kartu. Případný přenos telefonního čísla na novou SIM kartu trvá 4 pracovní dny. Druhou možností je zavolat na jejich Zákaznickou linku tel.371 100 100, smlouvu a SIM kartu pak obdržíte poštou do 5 pracovních dnů.
Na pobočce je dobré počítat s delší dobou vyřízení (část zaměstnanců je na dovolené, smlouvu na mobilní připojení v akci dTestu často dělají úplně poprvé).
nikko
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Miroslav Kaspar 28. 7. 2017 06:21

Takže včera dorazily v jedné obálce 2 smlouvy (nepodepisují se a neposílají zpět!) a 2 simky. U obou sim bude převod na stávající existující čísla.
Bohužel to, co mi jindy trvalo max 15 min, tak nyní jsem strávil cca 2 hodiny laborováním co s tím. Návod zcela nepoužitelný a nakonec se ukázalo, že i zcela nefunkční.
První problém byl, že nebylo v mé zásilce poznat, která simka patří ke které smlouvě a tj. ke kterému tarifu.
Volal jsem na zákaznickou linku a bohužel napoprvé jsem narazil na zcela neinformovanou paní. Po cca 10min., kdy nám oběma bylo jasné, že se cíle nedoberem, mi nakonec poradila, že mám vrazit jednu ze sim do mobilu a zkusit prozvonit jiné číslo, případně z něj zavolat znovu zákaznickou linku.
A to byl ten největší problém, protože sim se nechtěla přihlásit do sítě, zkoušeno na 2 telefonních přístrojích. Naštěstí jsem věděl, že signál O2 je u nás bezproblémový, jinak by mě asi piclo, že je slabý signál.
Naštěstí druhý hovor s jinou operátorkou byl o něčem úplně jiném.
Paní byla v obraze a sdělila mi, která simka patří ke kterému tarifu (a zároveň potvrdila, že ze zaslaných podkladů to nelze zjistit).
Dále mi potvrdila, že popis, který byl přiložen není v mém případě použitelný (zjednodušeně tam bylo napsáno: dát sim do mobilu, zapnout mobil, zavolat zák.linku, sdělit čvop a vyčkat na přechod). Zásadní problém je, že zaslaná simka je neaktivní až do okamžiku, kdy se na ni přenese číslo od předchozího operátora!!!! Tzn. čvop jsem k jednotlivým simkám sdělil hovorem z jiného telefonu a paní mi sdělila datum (2.8.), kdy bude simka s přeneseným číslem aktivní!!!
Nepovažuji se za odborníka v mobilech, ale změn operátorů jsem udělal (i pro známé) možná už i několik desítek, ale takový chaos jsem ještě nezažil.
Tak teď jen budu s napětím očekávat, jestli toho 2.srpna to bude fungovat, nebo budu mít 2 telefonní čísla hluchá...
Miroslav Kaspar
Junior

Odeslat příspěvekod Miroslav Kaspar 7. 8. 2017 10:29

Tak vlastní přechod všech 3 čísel již proběhl bez problémů. Funguje i mobilní aplikace. Internet bez lte, tudíž pomalý, nicméně prý do konce roku má být lte.

-- 7. 8. 2017 11:44 --

A ještě jeden, pozitivní, poznatek k ČEZ mobilu.
Kromě výhodné tarifikace 1s+1s v rámci volných minut, je výhodný i přenos nevyčerpaných minut do dalšího období s tím, že tyto se čerpají přednostně. U některých operátorů (např.Vdf) to je tak, že se nejprve čerpají bežné minuty a teprve pak ty přenesené, což má za následek, že často ty přenesené propadnou.
Miroslav Kaspar
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků