Stránka 1 z 1

Neposkytnutí ČVOP čísla

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 5. 2017 12:15
od fraggg
Zdravím,
můj syn si zhruba před půl rokem smluvil smlouvu s O2, že bude využívat jejich tarif (je upsaný na 24 měsíců) smlouvu podepsal, nová sim karta se mu válí doma avšak neposkytl společnosti O2 svoje ČVOP číslo, které dostal u výpovědi smlouvy se společností Vodafone. Teď se mi o tom zmínil a já se bojím, že budeme muset platit nějakou pokutu za nedodržení smluvních podmínek. Má s tím prosím někdo nějaké zkušenosti? :/

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 5. 2017 12:27
od polda
A těch půl roku volá a platí co a komu?

Re: Neposkytnutí ČVOP čísla

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 5. 2017 12:29
od fraggg
Ahoj, poslední půl rok, volá a platí za Vodafone.. nemá sjednaný žádný tarif, ale používá klasicky xx korun za minutu xx korun za sms a na konci měsíce mu od vodafone příjde vyúčtování

Re: Neposkytnutí ČVOP čísla

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 5. 2017 13:52
od HZ11
Co nejdřív bych se obrátil na O2 a nějak to s nima řešil. To že jim neposkytl ČVOP dle mého neznamená, že by ta smlouva co podepsal neplatila.

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 5. 2017 14:28
od polda
Asi tak

Re: Neposkytnutí ČVOP čísla

Odeslat příspěvekNapsal: 2. 5. 2017 16:19
od TrustNo1
Co mám informace, tak o2 to mělo vždy tak, že přidělili náhradní (dočasné) číslo a hned tarif aktivovali. Tzn., že pokud neposkytnul ČVOP k původnímu číslu, služba běží (nebo běžela) s náhradním číslem. Otázka je, zda tarif neukočili po nějaké době sami (např. pro neplacení) a zda nevymáhají nějakou smluvní pokutu. Asi nejlepší bude jim do o2 zavolat. Takhle to jsou jen spekulace.