Re: NORDIC Telecom.cz - obecná diskuze
Napsal: 16. 12. 2017 09:25
Tak s tím vracením kreditu za nevyužitý internet je to asi takto:
Dobrý den,
omlouvám se, ale bohužel u této služby není možné vrácení kreditu, jelikož nedošlo k dobití kreditu v posledním roce.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Petra Dostálová
Specialista zákaznické péče
Proč bych asi tak dobíjela v posledním roce, když službu bez varování ze dne na den vypli v září 2015? A to jsem u nich tehdy měla i hlasové služby. Několik dnů jsem nemohla zadávat platby, nikdo se mi nedovolal.... Tehdy, bídáci, na infolince kecali, že tam mají poruchu. Po pár dnech jsem číslo odportovala. Amatéři až hrůza! A u těch tarifů Nonstop za nula mají v ceníku doslova uvedenou vratnou kauci. Už to tu někdo zmiňoval, že nebudou nic vracet, že je to podle nich aktivační poplatek, což ale evidentně není pravda. Zloději.
Dobrý den,
omlouvám se, ale bohužel u této služby není možné vrácení kreditu, jelikož nedošlo k dobití kreditu v posledním roce.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem
Petra Dostálová
Specialista zákaznické péče
Proč bych asi tak dobíjela v posledním roce, když službu bez varování ze dne na den vypli v září 2015? A to jsem u nich tehdy měla i hlasové služby. Několik dnů jsem nemohla zadávat platby, nikdo se mi nedovolal.... Tehdy, bídáci, na infolince kecali, že tam mají poruchu. Po pár dnech jsem číslo odportovala. Amatéři až hrůza! A u těch tarifů Nonstop za nula mají v ceníku doslova uvedenou vratnou kauci. Už to tu někdo zmiňoval, že nebudou nic vracet, že je to podle nich aktivační poplatek, což ale evidentně není pravda. Zloději.