Služby a přístup Vodafone CZ

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod WalkerCZ 27. 10. 2016 12:56

Rád bych se podělil o přístup společnosti Vodafon a jeho zaměstnanců k zákazníkovi.

Minulé úterý 18.10.2016 byl po telefonu objednán nový mobil, který byl dle všeho skladem přes eshop. Telefonát byl ukončen s tím, že je vše v pořádku a mobil je objednán, je skladem, s dodáním do 3 dnů. V pátek odpoledne jsem to již nevydržel a volal na zákaznickou linku. Přišlo první překvapení - Váš požadavek nebyl autorizován a musíte mi potvrdit kód, který Vám zašleme do sms. Pak můžeme zaslat mobil. Vše proběhlo v pořádku, požadavek byl potvrzen a mobil měl dorazit do středy 25.10.2016.
Středa uběhla a já opět volal na Vodafon, co že se děje. Paní na call centru mi sdělila, že telefon v pondělí odešel z jejich centrálního skladu a měl by dorazit v nejbližší době. Dnes jsem volal pro jistotu ještě jednou a odpověď operátora na můj dotaz kde je telefon? Tento telefon není již dlouhou dobu skladem a čekáme na dodání. Doba dodání neznámá a za to co mi řekli její kolegové ona nemůže a vlastně ji to ani moc nezajímá.

Zajímalo by mě, jak s tímto přístupem chtějí udržet zákazníky a motivovat je k tomu, aby u nich zákazníci zůstali? Já jsem mohl mít dávnou telefon zakoupen jinde a měl bych klid.

A možnost si na někoho stěžovat? Napište dopis (jako za krále klacka), nebo pošlete stížnost a do 30-ti dnů dostanete odpověď (možná).

Omlouvám se za tak dlouhý text, ale myslím, že takový přístup není v pořádku. Škoda, že jsem si ty rozhovory nenahrál.

Mějte se.
WalkerCZ
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 27. 10. 2016 15:01

Dobrý den,
omlouváme se za potíže, které nastaly při objednání telefonu. Rádi prověříme, co se stalo a napíšeme vám víc. Pošlete nám prosím zprávu přes https://tam.je/forum, odpověď vám pošleme e-mailem. Katka
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod osobne2 28. 10. 2016 04:23

Jsi mohl prece odstoupit od smlouvy a koupit mobil jinde ne? Mobil meli na sklade, jiste ale na nejakem externim sklade v cine u dodavatele. Tak to delaji vsichni. Me to pripada, jako ze ses prave probral z nejakeho hezkeho snu do sede reality. ;-)
osobne2
Junior

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 10. 2016 10:39

vím že Ti to nepomůže, ale VdF je ještě vstřícný.
Zkus jiného operátora, a neejnom nákup, ale reklamaci telefonu v záruční době, to je teprve něco.
Je to na Tobě jak se rozhodnešpostupovat dál, jestli ho mají, jistě Ti ho obratem zašlou, jako vyhověli mojí žádosti, jestli nikoliv a Ty spěcháš, není problém objednávku zrušit a koupit jinde.
Zbytečně si kazit jinak krásný den.
anonymni

Odeslat příspěvekod anonymni 28. 10. 2016 11:05

A co to bylo za mobil?
anonymni

Odeslat příspěvekod WalkerCZ 30. 10. 2016 20:34

pro Tiskové oddělení Vod: stížnost je jediná možnost co s tím můžu na Vašich stránkách provést a stejně to bude k ničemu. Komedie stále pokračuje a od čtvrtka, kdy jsem požádal o stornování objednávky jsem už mluvil s dalšími 5-ti lidmi a zítra by se to prý mělo uskutečnit. Nějak mi není jasné, proč storno objednávky trvá 5 dnů, ale dobře.

to osobne2: já nějak nechápu z čeho bych se měl jako probouzet. V době objednání je telefon skladem, pracovník VF říkal, že je do 3 dnů doma a další, že odešel na naši adresu v pondělí (byla středa) a to byla jednoznačná lež a nepravda, když další den mi tvrdili, že telefon už dlouho není na skladě. Nakupuji dost na netu, ale tohle jednání si jen tak někdo nedovolí. A pokud ty jsi na něco takového zvyklý je to tvoje věc. Ale já jsem zákazník, který chce udělat nákup, a i když tím VF asi neuživím a byl by to nákup za korunu, tak přece zaměstnanci VF nemůžou lhát.

to mposvar: já mám právě špatné zkušenosti s nákupem telefonu u velkých obchodů na netu. Nakupuji zásadně CZ distribuci a u operátora nikdy nebyl problém s reklamací. A jak píšu výše, tak problém zrušit rezervaci a objednávku je dost velký problém.

to nnnokiaE52: to je asi jedno, jaký to byl mobil, ale pokud tě to zajímá, tak to byl iphone 7.
WalkerCZ
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků