Rád bych se podělil o přístup společnosti Vodafon a jeho zaměstnanců k zákazníkovi.
Minulé úterý 18.10.2016 byl po telefonu objednán nový mobil, který byl dle všeho skladem přes eshop. Telefonát byl ukončen s tím, že je vše v pořádku a mobil je objednán, je skladem, s dodáním do 3 dnů. V pátek odpoledne jsem to již nevydržel a volal na zákaznickou linku. Přišlo první překvapení - Váš požadavek nebyl autorizován a musíte mi potvrdit kód, který Vám zašleme do sms. Pak můžeme zaslat mobil. Vše proběhlo v pořádku, požadavek byl potvrzen a mobil měl dorazit do středy 25.10.2016.
Středa uběhla a já opět volal na Vodafon, co že se děje. Paní na call centru mi sdělila, že telefon v pondělí odešel z jejich centrálního skladu a měl by dorazit v nejbližší době. Dnes jsem volal pro jistotu ještě jednou a odpověď operátora na můj dotaz kde je telefon? Tento telefon není již dlouhou dobu skladem a čekáme na dodání. Doba dodání neznámá a za to co mi řekli její kolegové ona nemůže a vlastně ji to ani moc nezajímá.
Zajímalo by mě, jak s tímto přístupem chtějí udržet zákazníky a motivovat je k tomu, aby u nich zákazníci zůstali? Já jsem mohl mít dávnou telefon zakoupen jinde a měl bych klid.
A možnost si na někoho stěžovat? Napište dopis (jako za krále klacka), nebo pošlete stížnost a do 30-ti dnů dostanete odpověď (možná).
Omlouvám se za tak dlouhý text, ale myslím, že takový přístup není v pořádku. Škoda, že jsem si ty rozhovory nenahrál.
Mějte se.