Problémy s O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Klára07 11. 7. 2016 08:40

Dobrý den,

každý měsíc bych měla u O2 platit 299 + 50kč za balíček 100 sms do jiných sítí (jinak mám zdarma do o2 sms i volání).
SMS vždy napíšu víc, ale není to zas žádný extrém. Volám málo, většinou jen do O2. Internet zapnu možná jednou za měsíc.
Přesto měsíčně platím 800, někdy i více..

Opravdu není žádná možnost reklamace služeb, nevyhnu se nijak pokutě za rušení smlouvy?
Smlouvu mám až do 28.1.2018

Děkuji za rady.
Klára07
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod zivan 11. 7. 2016 09:16

Tak se podivej na vyuctovani, za co to vlastne platis. To tu nezjistime.

Za reklamaci pokutu nedostanes, tu az za zruseni pausalu.
Motorola Edge 20; HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP USB-C G5 Essential + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
zivan
Pokročilý

Odeslat příspěvekod Klára07 11. 7. 2016 09:31

Jojo, dnes tam zavolám a poprosím o detailní vyúčtování a uvidím co dál..
Dík..
Klára07
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod SaLwY 11. 7. 2016 09:42

Ja od nich ted odchazim kvuli tem zmenam u internetu. Samozrejme mi to neuznali, ted cekam na reklamaci a pak poslu stiznost na CTU. Pokud na to nespechas, dam pak vedet jak to dopadlo.

Smlouvu jsem mel cca jeste na rok.
SaLwY
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod roy1 11. 7. 2016 13:40

Fílo můžeš tuto svou myšlenku o zbytečnosti stížnosti na čtu v případě neuznananí reklamace smluvní pokuty nějak rozvést?vždyť tento postup radí sám čtu.
roy1
Pokročilý

Odeslat příspěvekod .357 11. 7. 2016 14:41

Něco podobného nedávno řešila jedna moje blond kamarádka. Prej že pošle max. 100 SMS měsíčně, ale balíček vyčerpá za tejden. Přišlo se na to, že ty zprávy píše s diakritikou, takže místo jedný odejdou cca čtyři...
.357
BAN MM.cz

Odeslat příspěvekod Renča_O2_Guru 11. 7. 2016 17:03

Hezký den Kláro,
pokud váš měsíční paušál takto výrazně překračujete, pak nemáte správně nastavený tarif vzhledem k vašim potřebám. Ráda se s vámi podívám na to, co s tím můžeme udělat. Máte-li zájem, kontaktujte mne zde: http://www.o2guru.cz/guru.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Naposledy upravil seterwohipikule dne 11. 7. 2016 17:06, celkově upraveno 1
Důvod: odstraněna zbytečná citace
Renča_O2_Guru
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod SaLwY 11. 7. 2016 19:03

Fíla píše:SaLwY: Stížnost na ČTÚ je v tomto případě jen ztrátou času.


Take by me zajimalo, proc by to mela byt ztrata casu? Prave kvuli tomuto pristupu se tu deji veci jako je tato. Operator neco zmeni, zamave pred nosem cloveku smlouvou, ten se pripo**re a radsi to necha byt. Presne na toto oni sazi, ze se bud lidi boji a nebo nad tim mavnou rukou. A dokud se toto nezmeni, muzeme nadavat jak chceme, operatorum muze byt nase handrkovani na internetu jedno, dokud jako ovce platime a na nic s tim nedelame.

Jinak svuj pripad jsem jiz s zamestnancem CTU probiral, doporucil mi to dotahnout do konce se slusnou nadeji na uspech.
SaLwY
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod martinchylek 13. 7. 2016 15:53

SaLwY nemohl bys mi poslat tu žádost, kterou jsi jim dával kvůli tomu internetu? Chci udělat to samé. Samozřejmě bez tvého jména atp :)
Auto: Škoda Rapid SB 1.2TSI (77kW) (2014), Škoda Fabia I 1.2HTP (47kW) (2005)
Moto: Suzuki V-Strom 650 (2007)
MMania: Honor 10 Lite
Živě (PC): Acer V15 Nitro Black Edition
martinchylek
Junior

Odeslat příspěvekod Klára07 20. 7. 2016 07:16

Dobrý den,

chtěla bych se zeptat.
Mám smlouvu u O2, kterou mi v lednu automaticky prodloužili a tím pádem mi platí do 29.1.2018
Platím ale opravdu hrozné peníze. Tarif mám na 300 +120 sms do jiných sítí za 50 Kč.
Měsíčně ale zaplatím asi 800 Kč, volám jen do O2 (což bych měla mít zdarma), na internet jdu jednou za měsíc na 2 minuty, když něco potřebuji a není zrovna nikde wifi.
Jediné za co utrácím jsou sms, a nevěřím, že to může být taková částka!

Přemýšlela jsem nad změnou tarifu, ale pokud si ho budu chtít změnit, tak se mi smlouva zase prodlouží o 24 měsíců a to nechci znovu riskovat.

Takže jsem se rozhodla smlouvu vypovědět. Řekli mi, že pokuta mi činí 1139 Kč a jejich výpovědní doba je 42 dní.
Vyúčtovací období mám vždy 8 den každý měsíc, takže jim zaplatím ještě 2 faktury (jako vždy kolem 800 Kč) + k tomu potom 1139 Kč a konečně se jich zbavím až za 2 měsíce?

Nevíte tu prosím někdo, jestli se to dá nějak obejít?

Chtěla bych nejspíš přejít k T-mobilu..

Děkuji za každou radu :)
Naposledy upravil seterwohipikule dne 20. 7. 2016 07:19, celkově upraveno 1
Důvod: připojeno k již existující diskuzi
Klára07
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lexx 20. 7. 2016 07:31

A nechceš si přečíst vyúčtování? Tam bude všechno rozepsané, za co platíš, no big deal.
Naposledy upravil seterwohipikule dne 20. 7. 2016 08:05, celkově upraveno 1
Důvod: necituj předchozí příspěvky
Lexx
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klára07 20. 7. 2016 08:04

Ale ano, zažádala jsem si o ni, čekám na ni.
Ale nic to na tom nemění. Většina mi poradila, že podávat reklamace je zbytečné, a ti co si myslí, že není mi s tím nijak neporadili. A já jsem v tomhle opravdu laik.

Takže to tak jak tak budu muset zrušit tu smlouvu, jinak se nehnu z místa ;)

Tak se ptám, jestli jde něco udělat s tou výpovědní dobou. Neptám se teď na výpis, děkuji :)
Klára07
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ze.us 20. 7. 2016 08:06

Vypovedni lhuta je ve vseobecnych podminkach, s tou nic neudelas.
ze.us
Mírně pokročilý

Odeslat příspěvekod seterwohipikule 20. 7. 2016 08:09

To pochybuju. Já přecházel a taky to bylo 42 dní. Standardní doba.
Bablbam.
seterwohipikule
Trvalý BAN
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Klára07 20. 7. 2016 08:31

Dobře, každopádně děkuji za odpovědi ;)
Klára07
Kolemjdoucí

Další stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků