T-Mobile - roaming u zaměstnaneckého tarifu

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod japoppp 27. 4. 2016 17:44

Tak jsem se dozvěděl (asi jsem to věděl už dřív), jaký je T-mobile vyčuránek. Mám zaměstnanecký tarif pod rámcovou smlouvo, pravda, za neskutečný ceny, ale když jsem se teď ptal, jestli je možné místo t-mobile roamingu změnit roaming na nový EU roaming, dozvěděl jsem se, že to lze, ale padnou všechny individuální slevy ... Řešení je pořídit na roaming jinou kartu, ale zase na ní nebudu mít zdarma volání ve VPN ... takže o ničem ... Sakra ...Už aby roaming zrušili úplně .. Takže pozor, někdo to můžete mít stejně jak jsem psal ..
Naposledy upravil Fíla dne 27. 4. 2016 18:41, celkově upraveno 1
Důvod: upraven název tématu
japoppp
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod dan010 27. 4. 2016 22:40

Tak nám tohle řekl t-mobile na celé firmě taky. Konzultoval jsem to s odborníkem na telekomunikační problematiku a zcela jednaznačně T-mobile obchází nařízení EU a počkáme na první fakturu a pak ji ihned přeposíláme jako stížnost na ČTU. Dle nažízení EU má operátor povinnost začít účtovat nové regulované ceny a nemůže to ničím podmiňovat! T-mobile jsou svině, jakmile nám tam smlouva skončí, tak už o nich nechci ani slyšet a budeme řešit s advokátem jestli jim na základě tohoto nemůžeme smlouvu vypovědět!
dan010
Junior

Odeslat příspěvekod Terminator3 1. 5. 2016 19:27

Určitě by si u TM netroufli na něco, co by odporovalo požadavku regulace. Beru jejich výklad - buďto jede Vaše smlouva dle individuálních cen dohodnutých v business smlouvě, nebo chcete účtovat dle ceníku služeb + regulace EU. EU regulace sjednání individuálních cen umožňuje...
Terminator3
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod dan010 2. 5. 2016 16:58

Ano umožňuje, ale musí s nimi zákazník souhlasit a my s nimi nesouhlasíme...
dan010
Junior

Odeslat příspěvekod Danarr 2. 5. 2016 18:04