Retenční nabídky Vodafone (vše kromě Tarifomatu)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod kolda55 16. 9. 2010 09:56

No jo někomu 8 dotovaný telefon za poslední 2 roky a někomu velké H.... jak jsem se dnes opět přesvědčil, záleží to pouze na operátorce, která s Vámi hovoří. Bohužel co se týče mě tak já měl vždycky smůlu na tu jednu a samou nepříjemnou pipinu (dneska měla navíc snad ještě i jahodové dny) protože byla zvlášť nepříjemná. když sem vyřizoval retenci přítelkyni,jejim rodičům a kámošovi z práce, vždy jsem měl přijemnou ženskou a jednou i chlapa a nebyl sebemenší problém se domluvit na výhodné nabídce ale když volám za sebe tak se mi věnuje vždy jedna a ta samá kráva.
O co mi šlo: U Vodafonu jsem skoro 4 roky, měsíční útrata kolem 500-600 kč. Minulý rok v srpnu kdy jsem ještě mluvil s normál operátorkou sem získal klasickou retenci 25% dolů + 50 % kreditu navíc, s platností na jeden rok. Potom sem volal v listopadu, že bych měl zájem přejít díky útratám na Nabito 700 se slevou 50 % a stačilo by mi 25 % kreditu navíc (četl jsem si, že v té době běžně dostávali klienti 50% slevu na tarif + 50 % kreditu navíc, někdo dokonce i 75% slevu). Bohužel to už jsem mluvil s tou protivnou operátorkou, která mi hnusným hlasem sdělila co bych vlastně ještě chtěl, začala mi tam počítat jak to nemám výhodné apod. Říka jsem si fajn,vydržím ten rok, potom zavolám snad už tam ta krva nebude dělat. Teď když mi končila ta roční retence jsem navíc ještě potřeboval nějakou retenci na internet tak sem zavolal,mluvil jsem s operátorem a domluvil se,že mi zavolá někdo z retence,dopoledne. Samozřejmě kravka volala odpoledne, kdy jsem byl v práci,takže jsem měl jen chvíli čas. Domluvili jsme se na netui zdarma na půl roku s tím, že bych potřeboval ještě projednat změnu tarifu ale že už musím jít pracovat,jestli zavolá dopoledne...Dnes se však podívam do samoobsluhy a zhrozil jsem se ! za 353 kč k provolání 353 Kč !(předtím za 262 nějakých 525 kč).Čekám tedy až mi dnes zavolá. Můj první dotaz je proč mám vyšší cenu a nic navíc ?Operátorka mi hnusně sdělí, že snad včera mi říkala, že když mi dala internet zdarma tak už mi nemůže dát žádnou jinou slevu a že jsem s tím souhlasil. Já ji říkám, že mi měli zavolat dopoledne a že si nejsem vědom,že bych souhlasil s něčím takovým. Ona mi říká, že i kdybych s tím nesouhlasil, tak už skončila roční retence a já nemám nárok, když mi dala půl roku net zadarmo na nějakou další slevu. Já ji říkám,že jsem se o net zadarmo neprosil,že mi stačí 50 % sleva, kterou mají noví zákazníci + sem chtěl nabito 700 se zvýhodněním. Operátorku jako kdyby to *****, mi opakuje, že mi dala net zdarma tak co bych ještě chtěl, říkám ji tedy fajn a´t si ten net nechá, že to už se mi vyplatí jakákoliv předplacenka, zeptala se mě tedy ještě drze zda má tedy stornovat ten net,říkám jo a dnes si budu propočítávat co se mi nejvíc hodí za tarif u jiného opa. Takže fakt skvělá retence a hlavně chování, cítil jsem se jak nějaký dlužník, který chce odložit splátku. říkám si zavolám tam znovu budu chtít někoho jiného ale beztak bych dostal zase tu krávu.
no prostě Vodafone si váží svých zákazníků. Jde to říct i slušně, že mi nemůžou dát žádnou slevu a ne takovým arogantním tónem. No nic dneska stížmost na chování operátorky a výběr k tarifu. Kámoš dostal 75 % slevu O2 NEON XL, ale je pravda, že měl útraty přes 1000 kč. Teď je spokojený protože platí 500 kč a může volat všude zdarma. co vím tak většinou na O2 se nemusí moc tlačit a člověk dostane 50 %, takže asi půjdu tam.
Už se těším až budu ještě přenášet číslo od přítelkyně, jak budu mluvit s někým z retence z Vodafonu (doufám,že se slušnou ženskou jak předtím) a jak se mě bude ptát proč přecházím a já ji sdělím,že kvůli její aogantní kolegyně a "skvělé" nabídky co mi nabídla :-)
kolda55
Junior

Odeslat příspěvekod fikyyy 16. 9. 2010 13:59

tak to mas teda fakt pech, ja sem byl domluven s panem vzdy at zavola a vysel mi maximalne vstric! za me vodafone jednicka. nahodou to jmeno zensky sinepamatujes?
fikyyy
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kolda55 16. 9. 2010 15:23

Jméno vím,nechal sem si ho od ní 2x zopakovat, protože budu psát stížnost
kolda55
Junior

Odeslat příspěvekod Reku 16. 9. 2010 15:48

Ženská dostane pochvalu, protože narozdil od jiných má díky ní vodafone superzisk......
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod fikyyy 16. 9. 2010 16:25

kolda55: dej pak vedet jak si pochodil
fikyyy
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod goob 17. 9. 2010 09:34

To právě superzisk nemá. marže našich operátorů jsou tak vysoké, že i na pěkné retenční nabídce stále vydělají. Stačí si vzít svou retenční nabídku a srovnat např. s Rakouskem, což je stejně velký trh jak u nás. Často i retenční nabídka bude menší než standardní veřejná nabídka v Rakousku.
goob B-]

ZÁKLADY PRAVOPISU: ne "já sem", ale "já jsem". Ne "standart", ale "standard". Ne "hold", ale "holt". Ne "ženy, mobily, ryby, atd. byli", ale "byly". Nebo jste tak neschopní, že neumíte pár jednoduchých pravidel...?
goob
Pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod kolda55 17. 9. 2010 09:59

I toto sem např. zdůrazňoval v mé stížnosti, že jsem si připadal v hovoru s tou dotyčnou operátorkou jak nějaký dlužník co chce po nich odklad splátky, s tím, že jsem napsal, že když chci levnější služby, které jsou v jiných zemích o dost levnější už v základu neznamená, že se ke mě bude chovat operátorka jak k nějaké špíně...
kolda55
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vodafonu 20. 9. 2010 09:21

Pro kolda55

Dobrý den,
ujišťujeme vás, že se snažíme vyjít vstříc všem našim zákazníkům a pomáhat jim při optimalizaci služeb, které u Vodafonu využívají. Je nám líto, že pro vás rozhovor s operátorkou nebyl příjemný, ale věříme, že se jednalo jen o ojedinělý případ. Pokud nám pošlete písemnou reklamaci, celou věc důkladně prověříme (Reklamační řád Vodafonu najdete na http://www.vodafone.cz/web/pravni_podmi ... /index.htm).
Hezké dopoledne
Martina
Tiskové oddělení Vodafonu
Zástupce operátora

Odeslat příspěvekod vpe 20. 9. 2010 15:01

Nj, ale není to takové - zkusíme to a když se ozve, tak mu vyhovíme...?
V souvislosti s mým zjištěním, že se 5 dnů nedoivolám na operátora, předpotopní lhůty jak při spouštění GSM sítě před 15 lety, opravdu věřítě argumentům typu "dlouhá fronta" apod.? Že by se kvůli dlouhé frontě synchronizovaly databáze jednou týdně místo každou hodinu apod.?


goob píše:To právě superzisk nemá. marže našich operátorů jsou tak vysoké, že i na pěkné retenční nabídce stále vydělají. Stačí si vzít svou retenční nabídku a srovnat např. s Rakouskem, což je stejně velký trh jak u nás. Často i retenční nabídka bude menší než standardní veřejná nabídka v Rakousku.


porovnal sis i absolutní obraty? Pokud je to stejný trh a má tam operátor opravdu stejný (a ne větší) obrat (obrat = tržby), tak ... Nevím, jak to je, jen je třeba brát všechny aspekty (tržba na SIM).
vpe
Junior
Uživatelský avatar



Odeslat příspěvekod kolda55 22. 9. 2010 21:24

Tak nakonec se to vše v pořádku vyřídilo, zavolala mi jiná pracovnice, ta už byla příjemná a nabídla mi tedy na rok opět nabídku 25% slevy z tarifu + 50 % navíc. Akoát mi několikrát sdělila, že je tovyjímečné a že retence se dává max. na rok a poté už ji vesměs neprodlužují. A tak nějak mi naznačila, že příště (za rok až mi to vyprší) mi už znovu slevu nemůže dát...Pokud mi to dokáže člověk slušně říct a vysvětlit, že mi třeba již slevu nemůžou dál poskytnout tak to beru a samozřejmě je na mě abych si spočítal zda je lepší odejít nebo setrvat ale pokud opravdu někdo nedokáže slušně s člověkem jednat tak je to smutné...
A jak psal šnekáč, že někdo bere retenci za hotovou věc...Ne neberu ale je něco špatné na tom, že někdo má 8 dotovaných mobilů za rok a někoho se operátorka arogantně zeptá zda je internet na půl roku při standartní ceně tarifu málo ? Buď ať to nedavají nikomu a nebo ať vycházejí vstříc všem..Tak jak mě štvalo kdysi,že je O2 vlezlé co se týče různých "výhodných" nabídek tak mě třeba od Vodafonu chybí dejme tomu 1-2x do roka zavolání z jejich strany a nějaká zajímavá nabídka třeba jako poděkování za aktivní využívání služeb a včasné platby...I malé gesto potěší...
kolda55
Junior

Odeslat příspěvekod cojecoje 22. 9. 2010 21:52

Pánové, já měl 5 tel.čísel na ičo u VODAFONU. Všechny zhruba 3 roky aktivní na tarifech. na všech jsem měl slevu 50% na tarif. Tarify byli tehdejší Nabito 1150. I tak jsem platil za čísla zhruba 4000,- vč dph měsíčně. Končily mi na nich retence a pani mi říka, že nebude dál sleva na paušály :-)) . Já na to odpověděl: DĚKUJI ZA TO, ŽE SI MĚ JAKO ZÁKAZNÍKA VÁŽITE !!! A K ZŮČTOVACÍMU OBDOBÍ PŘEVÁDÍM K JINÉMU OPOVI. Teď voláme stejně, jako dřív akorat s tím rozdílem, že platím za všechny čísla 2600,- vč dph.+ na každem telefonním čísle internet v mobilu imrvére

Z toho plyne: udělej, jak umíš no a když neumíš tak jenom čumíš!
Naposledy upravil Fíla dne 23. 9. 2010 07:30, celkově upraveno 1
Důvod: příspěvek upraven
Iphone 6....
cojecoje
Junior


Odeslat příspěvekod Gamba1 24. 9. 2010 17:23

cojecoje píše:Pánové, já měl 5 tel.čísel na ičo u VODAFONU. Všechny zhruba 3 roky aktivní na tarifech. na všech jsem měl slevu 50% na tarif. Tarify byli tehdejší Nabito 1150. I tak jsem platil za čísla zhruba 4000,- vč dph měsíčně...


Teď voláš za 2600,- díky tomu, že jsi přešel k jinýmu opovi nebo proto, že ti dali retenci?
Naposledy upravil Fíla dne 24. 9. 2010 21:06, celkově upraveno 1
Důvod: citace zkrácena
Gamba1
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků