No jo někomu 8 dotovaný telefon za poslední 2 roky a někomu velké H.... jak jsem se dnes opět přesvědčil, záleží to pouze na operátorce, která s Vámi hovoří. Bohužel co se týče mě tak já měl vždycky smůlu na tu jednu a samou nepříjemnou pipinu (dneska měla navíc snad ještě i jahodové dny) protože byla zvlášť nepříjemná. když sem vyřizoval retenci přítelkyni,jejim rodičům a kámošovi z práce, vždy jsem měl přijemnou ženskou a jednou i chlapa a nebyl sebemenší problém se domluvit na výhodné nabídce ale když volám za sebe tak se mi věnuje vždy jedna a ta samá kráva.
O co mi šlo: U Vodafonu jsem skoro 4 roky, měsíční útrata kolem 500-600 kč. Minulý rok v srpnu kdy jsem ještě mluvil s normál operátorkou sem získal klasickou retenci 25% dolů + 50 % kreditu navíc, s platností na jeden rok. Potom sem volal v listopadu, že bych měl zájem přejít díky útratám na Nabito 700 se slevou 50 % a stačilo by mi 25 % kreditu navíc (četl jsem si, že v té době běžně dostávali klienti 50% slevu na tarif + 50 % kreditu navíc, někdo dokonce i 75% slevu). Bohužel to už jsem mluvil s tou protivnou operátorkou, která mi hnusným hlasem sdělila co bych vlastně ještě chtěl, začala mi tam počítat jak to nemám výhodné apod. Říka jsem si fajn,vydržím ten rok, potom zavolám snad už tam ta krva nebude dělat. Teď když mi končila ta roční retence jsem navíc ještě potřeboval nějakou retenci na internet tak sem zavolal,mluvil jsem s operátorem a domluvil se,že mi zavolá někdo z retence,dopoledne. Samozřejmě kravka volala odpoledne, kdy jsem byl v práci,takže jsem měl jen chvíli čas. Domluvili jsme se na netui zdarma na půl roku s tím, že bych potřeboval ještě projednat změnu tarifu ale že už musím jít pracovat,jestli zavolá dopoledne...Dnes se však podívam do samoobsluhy a zhrozil jsem se ! za 353 kč k provolání 353 Kč !(předtím za 262 nějakých 525 kč).Čekám tedy až mi dnes zavolá. Můj první dotaz je proč mám vyšší cenu a nic navíc ?Operátorka mi hnusně sdělí, že snad včera mi říkala, že když mi dala internet zdarma tak už mi nemůže dát žádnou jinou slevu a že jsem s tím souhlasil. Já ji říkám, že mi měli zavolat dopoledne a že si nejsem vědom,že bych souhlasil s něčím takovým. Ona mi říká, že i kdybych s tím nesouhlasil, tak už skončila roční retence a já nemám nárok, když mi dala půl roku net zadarmo na nějakou další slevu. Já ji říkám,že jsem se o net zadarmo neprosil,že mi stačí 50 % sleva, kterou mají noví zákazníci + sem chtěl nabito 700 se zvýhodněním. Operátorku jako kdyby to *****, mi opakuje, že mi dala net zdarma tak co bych ještě chtěl, říkám ji tedy fajn a´t si ten net nechá, že to už se mi vyplatí jakákoliv předplacenka, zeptala se mě tedy ještě drze zda má tedy stornovat ten net,říkám jo a dnes si budu propočítávat co se mi nejvíc hodí za tarif u jiného opa. Takže fakt skvělá retence a hlavně chování, cítil jsem se jak nějaký dlužník, který chce odložit splátku. říkám si zavolám tam znovu budu chtít někoho jiného ale beztak bych dostal zase tu krávu.
no prostě Vodafone si váží svých zákazníků. Jde to říct i slušně, že mi nemůžou dát žádnou slevu a ne takovým arogantním tónem. No nic dneska stížmost na chování operátorky a výběr k tarifu. Kámoš dostal 75 % slevu O2 NEON XL, ale je pravda, že měl útraty přes 1000 kč. Teď je spokojený protože platí 500 kč a může volat všude zdarma. co vím tak většinou na O2 se nemusí moc tlačit a člověk dostane 50 %, takže asi půjdu tam.
Už se těším až budu ještě přenášet číslo od přítelkyně, jak budu mluvit s někým z retence z Vodafonu (doufám,že se slušnou ženskou jak předtím) a jak se mě bude ptát proč přecházím a já ji sdělím,že kvůli její aogantní kolegyně a "skvělé" nabídky co mi nabídla