od JayDeeSq 23. 3. 2017 23:24
vodafone v tom má bordel a věřím tomu, že ani operátoři nemusí vědět vše...mě na podzim také zrušili flat a chtěli zvednout cenu o 75 za nějakých pár minut oproti flatu a když sem se ozval, tak mi také tvrdili, že to neplatí že já mám smlouvu ještě cca rok, ze se mi to zmeni az pak, nakonec to bylo vsechno jeste jinak, protoze chytraci mi sice nechali tarif, ale zrusili "slevu" a jelikoz to byl tarif na míru neomzený tak byl paušál cca 3 tisíce, nastesti reklamaci uznali protoze videli ze sem jim tam x krat volal ohledně toho, ačkoliv pak po x nevýhodných nabídkách nabídly i flat za původní cenu, tak jsem stejně odešel, protože ten přístup mě totálně odradil, nakonec z nich vypadlo, že smluvní závazek nemám žádný a proto u mě mohou dělat změny, to že sem od nich měl smlouvu písemnou je jaksi nezajímalo, navíc kdykoliv jsem se dovolal tak na infolince nebyl kompetentní člověk to řešit, který mě vždy měl zavolat..což bylo vždy za x dní a ještěe se trefil do doby, kdy jsem pracovně nemohl zvednout telefon, takže opět požadavek na infolinku, aby mě kontaktovali znovu a čekačka opět x dní.. takto si služby moderní společnosti opravdu nepředstavuji a jak sleduji diskuzi tak se nezměnilo nic a z kdysi nejférovějšího operátora je snad ten nejhorší i když s O2 si můžou podat ruce, naopak t-m mi přijde že si takovéhle chování začiná celkem odpouštět