Reklamace u mobilních operátorů (rady/zkušenosti)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Reklamovali jste někdy vyúčtování u mobilního operátora?
Ano 56 %  81%  [ 56 ]
Ne 13 %  18%  [ 13 ]
Celkem hlasů : 69

Odeslat příspěvekod jaro2 25. 1. 2015 21:39

Danarr: A pokud není možné si vzít jiný telefon - jiná cesta není? Čím to je podle Vás způsobeno? Mohlo k tomu dojít např. tím. že dotyčná osoba byla na chvíli tehdy před 14 dny v místě bez signálu a od tohoto okamžiku se vyskytuje problém? Myslím si, že pokud ani jeden z nás dvou ten problém nezpůsobil, měli by ho odstranit operátoři. Díky.
jaro2
Junior

Odeslat příspěvekod M.BoBo 25. 1. 2015 22:21

Chyba je na zařízení příjemce SMS zpráv. Občas pomůže restart telefonu, občas obnova fw, ale nejsnazší je vzít a vyzkoušet jiný telefon (klidně si je prohoďte na chvíli včetně SIM a uvidíte).

V práci řešíme dnes a denně a reklamace u operátora nic nevyřeší -> v databázi SMS bude jako korektně odeslaná.

Nejlepší jak lidi vždycky svalují všechno na druhé, a přitom nehledají chybu u sebe.
iPhone 13 Pro/Apple Watch 7/iMac M1>iPhone 12 Pro>iPhone XS>iPhone 7>Samsung Galaxy S7 Edge>iPhone 6s>iPhone 6>iPhone 5s>LG G2>Samsung Galaxy S4>Blackberry Z10>Samsung Galaxy NOTE2>Nokia Lumia 920>Asus Padfone>...
M.BoBo
Junior

Odeslat příspěvekod jaro2 25. 1. 2015 22:33

My to máme k sobě hodné daleko, ale doporučím restart telefonu.
jaro2
Junior

Odeslat příspěvekod smajlik2 26. 1. 2015 06:34

Kdyby restart nepomohl, tak zkusit vypnout a vytáhnout na chvíli baterku.
smajlik2
Junior

Odeslat příspěvekod Reku 26. 1. 2015 08:39

Před několika lety jsem měl podobný problém.
Já byl u Vodafone a druhá osoba taky. A najednou ode mě jí nešly smsky. Už si nepamatuju, jak to bylo s naúčtováním. Ale já odeslal a na druhou stranu nepřišlo.
Prvně jsem zjistil, že mobilama to není. Tak jsem reklamoval simku, kam nechodili smsky. Ale došlo se k tomu, že je chyba u mě. Taky se u Vodafone divili, na konec cosi prý restartovali nebo co a začalo vše fungovat....
Tak kdo ví, jak je to u tebe. Ale začal bych u vyloučení chaby na telefonu odesílatele a příjemce .... Jak už tu radili.
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod lol7 26. 1. 2015 09:52

pokud se ti zpravu podari odeslat, hledal bych chybu v procesu doruceni. prvne zkus vlozit SIM prijemce do jineho telefonu, pokud se tam zpravy nedosypou, tak je problem nekde jinde. kontaktuj VF, oni to musi byt schopni v SMS centru dohledat vcetne duvodu nedoruceni zpravy...

ps. zprava se ti ihned vrati jako nedorucitelna?
lol7
Junior

Odeslat příspěvekod jaro2 27. 1. 2015 01:02

M.BoBo: Díky, ale restart nepomohl. Problém je v tom, že lidé v jejím okolí mají micro SIM a ona má velkou SIM (jedná se o Samsung za pár stovek). A potřebuje být neustále na příjmu. Mám nastaveny doručenky a ty mi nechodí. Já z toho jsem nyní už zoufalý, protože jsem odkázán pouze na t.sms.cz a to mě velmi omezuje v komunikaci. Myslím, že ani jeden z nás za to nemůže i když se to občas stává. Znamená to tedy dokud bude mít tento mobil, nebude ode mě dostávat zprávy? Jsme od sebe dost daleko a SMSky jsou naše nejsnadnější spojení.
lol7: Během prvních dnů jsem vůbec nevěděl, že mé zprávy nedošly. :?:
jaro2
Junior




Odeslat příspěvekod M.BoBo 27. 1. 2015 08:26

jaro2: Doporučil bych prostistraně ještě návštěvu operátora a vložit její minisim (klasika) do nějakého jiného telefonu u nich (určitě budou mít nějaký telefon na klasickou minisim). Poté zprávy na 99% dorazí a pak bude jasné, kde je chyba.
iPhone 13 Pro/Apple Watch 7/iMac M1>iPhone 12 Pro>iPhone XS>iPhone 7>Samsung Galaxy S7 Edge>iPhone 6s>iPhone 6>iPhone 5s>LG G2>Samsung Galaxy S4>Blackberry Z10>Samsung Galaxy NOTE2>Nokia Lumia 920>Asus Padfone>...
M.BoBo
Junior

Odeslat příspěvekod jaro2 29. 1. 2015 16:20

Máte někdo zkušenosti s tímto? Ten kod má Vodafone uveden na svých stránkách pro případ nedoručování zpráv a prý platí pro všechny GSM sítě.

Všechna blokování zrušíte pomocí kódu #330*heslo# (jestliže jste dosud neměnil heslo pro blokování, použijte 0000). Tento kód odešlete jako hovor. Na displeji telefonu se zobrazí hláška Blokování zrušeno či podobná zpráva dle typu vašeho telefonu. Vypněte a zapněte telefon.
Vaše heslo změníte pomocí **03**staré heslo*nové heslo*nové heslo#
jaro2
Junior

Odeslat příspěvekod Tiskové oddělení Vod 29. 1. 2015 19:40

Dobrý den,
pokud vám nechodí žádné SMSky, doporučuji kód #330*heslo# vyzkoušet. V případě, že máte v telefonu nastavenou nějakou blokaci, zruší se. Jestliže to nepomůže, můžete se na nás obrátit na http://tam.je/dotaz. Lenka
Tiskové oddělení a péče o zákazníky Vodafonu
Pro řešení konkrétních požadavků nás můžete kontaktovat přes ikonku webu.
Tiskové oddělení Vod
Zástupce operátora
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod jaro2 29. 1. 2015 20:40

Tiskové oddělení Vod: Dobrý večer, děkuji. Jde o dotaz, který tady řeším už delší dobu. Zákaznici T-Mobile nepřicházejí od 11.1. SMSky z mého čísla v síti VF, a to jak z mých telefonů (zkoušel jsem dva se stejnou SIM) ani z Vodafone parku, kde jsem registrován. Jelikož už nevím kudy kam, našel jsem na netu tento kod, který by měl prý platit nejen pro Vodafone. Jak mám ale nyní zprávy, tento pokus zatím není úspěšný. Mně ani nechodily doručenky, i když ze strany Vodafone je prý vše v pořádku. Stavoval jsem se i na prodejně T- M, ale bohužel jediným zájmem prodejce bylo přetáhnout mě k T-M a ona jejich zákaznice aby si koupila nový telefon. :-)
jaro2
Junior

Odeslat příspěvekod jaro2 30. 1. 2015 22:41

Reku: ... Tak kdo ví, jak je to u tebe. Ale začal bych u vyloučení chaby na telefonu odesílatele a příjemce .... Jak už tu radili.


Příjemce v síti T-Mobile má Samsung GT-E1080i Chyba je z SMS centra do telefonu příjemce. Zkusím zjistit, zda i takto jednoduchý telefon neumožňuje blokaci zpráv podle adresy, zatím to nevím.
Naposledy upravil jaro2 dne 31. 1. 2015 21:50, celkově upraveno 3
jaro2
Junior

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků