Reklamace u mobilních operátorů (rady/zkušenosti)

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Reklamovali jste někdy vyúčtování u mobilního operátora?
Ano 56 %  81%  [ 56 ]
Ne 13 %  18%  [ 13 ]
Celkem hlasů : 69

Odeslat příspěvekod myšpulín 31. 1. 2015 08:15

Tak právě u těchto levných Samsungů možnost zablokovat příchozí SMS je, kolega podobný měl a omylem se mu to povedlo.
Ať se příjemce podívá na zprávy - nastaveni - textové zprávy - blokovat číslo, jestli tam nemá to tvoje číslo zadané.
Takto to má Samsung E1120 který je skoro stejný jak ten E1080.

Teď jsem si to zkusil, poslal jsem na mojí E1120 SMS, zpráva dorazila, přečetl jsem ji a když jsem vlezl do menu kde je možné zprávu smazat nebo odpovědět tak je tam i položka Blokovat podle adresy hned vedle uložit do telefonu. Stačí se ukliknout a potvrdit a další SMS jsou blokovány.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod jaro2 31. 1. 2015 19:27

myšpulín: Díky moc, já to mám na svém S5610 taky, ale v manuálu pro E1080 jsem to nenašel, tak jsem předpokládal, že víc jak o litr levnější model to nemá. Takže v podstatě by se mělo jednat asi o tento postup: Menu -> Zprávy -> Nastavení -> Obecná nastavení -> Blokovat zprávy -> Podle adresy (a pokud tam bude moje) -> Volby -> Odstranit. Tak to mám já, takže pokud to ta 1080 má taky, bude to možná jednodušší ale podobné. Nemáš náhodou někoho kdo by to mohl ověřit - když to v manuálu není? Já se ještě zatím podívám někde po netu. Příjemce je nyní mimo dosah a bojí se o data, tak abych mohl pak přesně navigovat. :-)
jaro2
Junior

Odeslat příspěvekod myšpulín 31. 1. 2015 19:46

Já mám jen tohoto levného tlačítkového Samsunga, podobné měl kolega, ale už jej nejspíš nemá. Jaký měl přesně model nevím, byl od T-Mobile asi před rokem v nabídce jako snad nejlevnější mobil. A vím že se mu ta blokace taky omylem povedla.
myšpulín
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod M.BoBo 31. 1. 2015 21:11

jaro2: Než tady zbytečně obviňovat operátora a ztrácet čas, není jednodušší poslat příjemce zpráv k operátorovi ať vloží svoji SIM do jiného telefonu?

Věř, že u tebe jako odesilatele je vše OK, proto i když vyzkoušíš třeba 10 telefonů, tak situace bude stejná! Chyba je na straně zařízení příjemce.

Ať zkusí ještě provést obnovu telefonu (restart fw), a pokud to bude stále NOK ať vloží SIM do jiného telefonu.
iPhone 13 Pro/Apple Watch 7/iMac M1>iPhone 12 Pro>iPhone XS>iPhone 7>Samsung Galaxy S7 Edge>iPhone 6s>iPhone 6>iPhone 5s>LG G2>Samsung Galaxy S4>Blackberry Z10>Samsung Galaxy NOTE2>Nokia Lumia 920>Asus Padfone>...
M.BoBo
Junior

Odeslat příspěvekod jaro2 31. 1. 2015 21:49

M.BoBo :Jak už jsem psal v předešlém příspěvku, až bude příjemce v dosahu, zkusím akci, kterou mi tu navrhuje myšpulín. Jelikož jsem tu možnost blokování nenašel v manuálu, předpokládal jsem, že ji E1080 neumožňuje (ani teď nevím zda ano). :-)

EDIT, 1. 2.
Pomohla mi rada myšpulína, postup je podobný jak jsem uvedl ve svém příspěvku z 31.1. v 19:27. Vše už je O.K.
Naposledy upravil Fíla dne 2. 2. 2015 03:15, celkově upraveno 2
Důvod: příspěvky sloučeny
jaro2
Junior

Odeslat příspěvekod zelovoc 16. 6. 2015 23:30

Ahojte,

mal by som otazku ohladom Vodafone, mam u nich pausal 2 mesiace, obe faktury som zaplatil v den poslania kartou, toz tu druhu dnes. Jedna na sumu 160 a druhu na sumu 435KC. Dnes vecer mi prisla SMS od Vodafone, ze "posledni vyuctovani na castku 6370 KC je splatne ... a castka obsahuje i nesplaceny zustatek za minula obdoby." Na muj.vodafone.cz nemam samozrejme o tom ziadne info, platil som kartou cez web a tak neviem co mam robit, jedine zavolat na *777. Kazdopadne, stalo sa nieco podobne niekomu?
zelovoc
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Reku 17. 6. 2015 04:59

1. Nedostal jsi nahodou použité číslo po někom? Pokud ano, mohl mít dluh a ten ti mohli do faktury zahrnout....
2. Jakou reálnou částku jsi minulý měsíc utratil?
3. Volal jsi a reklamoval?
Reku
VIP uživatel

Odeslat příspěvekod zelovoc 19. 6. 2015 14:47

1. neviem, dostal som s predvolbou 777 (najpravdepodobnejsie je to cislo po niekom tak ako aj ten dlh)
2. 435KC predtym 160KC, viac uz nic
3. reklamoval, ale je to v stadiu riesenia.

Vsimol som si v tych sms ze je tam ine cislo platcu pre mna a moje spravne faktury a ine cislo platcu pre tu vysoku sumu.

EDIT: takze reklamacia zriesena.
Pohladavku maju voci niekomu kto mal moje cislo predo mnou, znovu aktivovanim sim karty som dostal sms pre niekoho ineho. uz si ho hladaju.
Naposledy upravil Fíla dne 19. 6. 2015 18:22, celkově upraveno 1
Důvod: příspěvky sloučeny
zelovoc
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod anonyni 19. 6. 2015 18:50

Vodafone pravděpodobně ani nedodržuje lhůty od zrušení čísla, tzv.karanténu, než to dají znovu do oběhu. Doporučuji číslo změnit, např. na nějaké s předvolbou 778, to je poměrně nová předvolba. Předvolba 777 může být několikrát recyklovaná. Zřejmě se jim to spárovalo v systému. Já kupoval číslo na paušál v březnu s předvolbou 777, po měsíci jsem přišel na to, že číslo ještě v prosinci používal předchozí majitel.
anonyni

Odeslat příspěvekod GuruJára 19. 6. 2015 18:56

A jaka je ta lhuta? Je necim dana?
GuruJára
Junior

Odeslat příspěvekod anonyni 19. 6. 2015 19:10

Někde byl o tom článek/příspěvek v nějakém vlákně na MM, ale mám pocit, že minimálně 6 měsíců.

viewtopic.php?f=1&t=1031539

Článek z roku 2004 z jiného webu:
http://mobil.idnes.cz/telefonni-cisla-maji-sve-osudy-dzp-/mob_tech.aspx?c=A040811_5266123_mob_ceny
anonyni

Odeslat příspěvekod GuruJára 19. 6. 2015 19:30

No pise se tam, ze to tak operatori delaji. Ale predpokladam, ze to tak delali dobrovolne a ne ze jim to neco narizuje. Takze to muzou klidne zacit delat jinak. :hm
GuruJára
Junior

Odeslat příspěvekod ufounCZ 5. 12. 2016 15:32

Zdravím,
má někdo podobnou zkušenost s vyúčtováním a sankcí za předčasné ukončení.
Měl jsem tarif s 50% slevou a smluvní pokuta byla vypočítána s ceny bez slevy. Na ČTU kde jsem volal mi řekli, že pokuta měla být vypočítána, ale s ceny na faktuře, tj. cena se slevou...a at podám reklamaci, že už obdobné případy řešili a dali za pravdu zákazníkům.
Řešil někdo podobný problém s vyúčtováním za předčasné ukončení??
díky všem za info.
ufounCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod ufounCZ 21. 11. 2017 15:01

Zdravím všechny,
po delším čase se vracím k mému předešlému příspěvku. Po téměř roce byl ukončen můj spor s TM. u ČTU a ten mi dal v plném rozsahu za pravdu a smluvní pokutu TM. zcela zrušil a nařídil tomuto molochu celou smluvní pokuto vrátit, protože byla účtována neoprávněně. Píšu to jako malou inspiraci pro ostatní, že má smysl se proti mobiním operátorům bránit, když jste přesvědčeni, že máta pravdu, aby si nemysleli, že jsme jen ovce, které si vše nechají líbit.
ufounCZ
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod oslik007 21. 11. 2017 23:02

Podle mých zkušeností: O2 20 procent ze stadardní ceny tj Free .cz 750, tj .150, u podnikatele vyžadují vše, , T- Mobil to samé, Vodafon bez ohledu na oučanou cenu jede na minimální plnění, taky dost hnusný, co mě irituje nejvíc, že na základě úmrtního listu nejde např. u T- Mobilu ukočit provoz čísla to je opravdu bordel. A to že jste měl tu sílu jít až na ČTÚ to obdivuju, já mám příšernou zkušenost s O2 a nikomu ji nepřeji
oslik007
Kolemjdoucí

Předchozí stránkaDalší stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků