Počítání délky hovoru u O2

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Well-being 4. 1. 2010 16:34

Dnes jsem uskutečnil hovor z telefonu Nokia 1200, s tarifem Na!hlas, s účtováním po celých minutách (min. sazba 5,50 Kč). Hovor podle počítadla v telefonu trval 3:59 min., výsledná cena 27,50 Kč což odpovídá minimálně 4 minutám a jedné vteřině.
To znamená že:
1) Počítadlo délky hovoru v telefonu fixluje o 2 vteřiny na dvou minutách
nebo
2) Operátor O2 šidí své zákazníky

Jaké máte zkušenosti s měřením délky hovorů a následným účtováním?
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 4. 1. 2010 18:01

U O2 totožné, tj. ukončení hovoru trvá o 2 sekundy déle, než ukazuje počitadlo na mobilu. Jedna sekunda se ztrácí při nabíhání počítání (telefon začíná počítat o sekundu později) a druhá při ukončení, tj. než signál o ukončení hovoru dorazí do ústředny a k počitadlu. Zřejmě.
Takže tě minuta u nadprůměrně dlouhého hovoru přišla na lidových 6,87 Kč? S bonusem 50 % pak 4,58 Kč. Na předplacenku to není úplně špatné, ale už se to nevyplatí drbat se s dalším číslem. Teď si vem, že bys volal 0.59. Minuta za 11 Kč, s bonusem nějakých 7,33 Kč. Další komentář zbytečný.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Well-being 4. 1. 2010 18:32

Já už také s předplacenkami u O2 končím. Jednak už nejsou k dispozici akční simky se 100% bonusem na 1. dobití a potom nehodlám podporovat operátora s memravným účtováním po celých minutách. Volání s nabitou kartou od Vodafone i s minutovou sazbou 6,00 Kč mě vyjde podstatně levněji. Hovory mám většinou pár vteřin přes 1 minutu.
~ dubium est initium sapientiae ~
Well-being
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod radim 4. 1. 2010 22:09

No ba že, rozumný názor.
radim
Mírně pokročilý
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod legomaniak 5. 1. 2010 10:35

Mne to nedela uz jsem to skousel asi 4 krat pocita mi to normalne ;-)
legomaniak
O2 fanatik

Odeslat příspěvekod bart.homer 5. 1. 2010 13:42

To je ale u O2 normální... :mrgreen: :mrgreen: Já jsem uskutečnil hovor v délce tří minut a bylo mě naúčtováno pět minut... :-\ Nebo mě chodí SMS o tom, že mi strhávají kredit za odeslání 2 či 3 SMS které jsem za uplynulý předešlý týden odeslal, ale problém byl v tom, že ten phone celý týden ležet v šuplíku a nikdo z něho ani psát nemohl, protože tam byl kredit blížící se nule... 8-) Vyčerpal jsem kredit a vše od O2 to šlo do koše bez váhání... :tleskani :tleskani Pak jsem na chvilku zkusil Vodafone a když jsem zjistil, že se po třech letech v jeho síti a signálu prakticky nic nezměnilo, tak jsem se vrátil zpět k T-Mobilu u kterého jsem tři roky a mám tu takové ceny za volání, že si o tom může 95% národa jen zdát a to nemám žádný firemní tarif..... O2 už ani náhodou.... Když vidím co dělá na předplacenkách, tak nejsem sebevrah, abych dobrovolně šel do paušálu... :-! :-! Leda že by to byl firemní tarif a nuceně by mi ho nacpal zaměstnavatel, ale jinak ani nááááááhodou.... :oboze :oboze
bart.homer
Junior
Uživatelský avatar


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků