Přenositelnost mobilních čísel [faq+diskuze]

O síťových operátorech a jejich službách (O2, T-Mobile, Vodafone a další)

Moderátor: Moderátoři MobilMania.cz

Odeslat příspěvekod Lutzi 12. 1. 2019 20:55

U stávajícího operátora si musíš nechat vygenerovat ČVOP, to je číslo k přenosu čísla. Pokud přecházíš k virtuálnímu operátorovy, tak si musíš od nej v trafice či prodejně koupit simkartu a pak zavolat na info linku nového operátora a nahlásit mu to ČVOP aby ti to číslo mohli přenést. Pokud přecházíš k plnohodnotnému operátorovy tak musíš pro nahlášení ČVOP zajít do prodejny nového operátora.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Odeslat příspěvekod Jakub147 12. 1. 2019 23:40

Přecházím z kaktusu k Omobil a čvop po mě chtějí už při vyplnění údajů na internetu tak právě nevím aby mi telefon nezrušili nějak v polovině týdne kdy nejsem doma. Takhle nevím jak to funguje nebo jestli se mi zruší stávajcí simka až po aktivaci té nové.
Jakub147
Kolemjdoucí

Odeslat příspěvekod Lutzi 13. 1. 2019 00:45

Tak si u Kaktusu nech vygenerovat ČVOP v samoobsluze a to pak nahlaš u toho Omobil. Jinak čísla se vždy přenáší od pondělí do pátku. Tak že když třeba zadáš ČVOP ve čtvrtek tak číslo se ti převede tak v úterý nebo ve středu. No mají na to 4 pracovní dny. Kaktus simkarta s tvým číslem ti bude fungovat do půlnoci dne kdy se ti číslo má přenášet. Od půlnoci pak na pár hodin přestane tvoje číslo jako by existovat a nejpozději v 6 hodin ráno bude tvoje číslo už u Omobil s tím že Kaktus simkarta bude nefunkční a bude k vyhození.
Lutzi
Junior
Uživatelský avatar

Předchozí stránka

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: tetrao a 9 návštevníků